EXPERIMENT. Oamenii de ştiinţă susţin că au descoperit „elixirul tinereţii”

Postat la 10 iunie 2022 203 afişări

EXPERIMENT. Oamenii de ştiinţă susţin că au descoperit „elixirul tinereţii”

În laboratorul biologului David Sinclair de la Facultatea de Medicină de la Harvard, şoarecii bătrâni devin din nou tineri.

În prezent, se poate realiza reîntinerirea muşchilor şi a creierelui la şoareci şi se lucrează la posibilitatea de a o face asupra întregului corp.

Între timp, pentru a încetini cât mai mult procesul de îmbătrânire, biologul ne sfătuieşte să mâncăm cât mai multe plante, să dormim suficient şi să ne stresăm mai puţin, să facem sport şi să ne petrecem timpul cu prietenii.

După douăzeci de ani de cercetări, la Facultatea de Medicină Harvard, biologul molecular David Sinclair şi echipa sa au descoperit o modalitate de a inversa procesul de îmbătrânire la şoareci.

Folosind proteine care pot transforma o celulă adultă într-o celulă stem, Sinclair şi echipa sa au readus celulele îmbătrânite ale şoarecilor la versiuni anterioare ale lor.

„Este o resetare permanentă, din câte ne putem da seama şi credem că ar putea fi un proces universal care ar putea fi aplicat în tot corpul pentru a ne reseta vârsta”, a declarat Sinclair, care şi-a petrecut ultimii 20 de ani studiind modalităţi de a inversa trecerea timpului.

„Dacă inversăm îmbătrânirea, aceste boli nu ar trebui să apară. Avem astăzi tehnologia necesară pentru a putea ajunge la sute de ani fără să ne facem griji că vom avea cancer la 70 de ani, boli de inimă la 80 de ani şi Alzheimer la 90 de ani.” a declarat Sinclair în faţa audienţei la „Life Itself”, un eveniment dedicat sănătăţii şi bunăstării.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro