evoMAG a inaugurat primele puncte de livrare a comenzilor online

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 16 februarie 2017 567 afişări

evoMAG inaugurează primele puncte de livrare, ca parte a strategiei de extindere la nivel naţional, facilitând astfel livrarea produselor comandate online.

evoMAG a inaugurat primele puncte de livrare a comenzilor online

Noul serviciu vine în completarea celor deja existente şi vizează, în principal, clienţii activi care au nevoie de un program mai flexibil pentru ridicarea coletelor.

Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu compania Coleto şi, pentru început, vizează şase puncte de livrare, dintre care patru în Bucureşti (Şoseaua Pipera, Bulevardul Timişoara, Tineretului şi Ghencea), unul în Giurgiu şi unul în Craiova.

Parteneriatul cu Coleto face parte din strategia de dezvoltare a evoMAG menită să genereze anul acesta o creştere a cifrei de afaceri până la 25 de milioane de euro.

Clienţii care optează pentru ridicarea produselor din punctele de livrare, o pot face de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00 şi sâmbăta, între orele 09:00 – 13:00. Termenul de ridicare a unui colet este de şapte zile, timp în care fiecare client va fi informat zilnic, prin SMS şi mail în privinţa pachetului. După cele 7 zile în care coletul nu a fost ridicat din punctul de livrare Coleto solicitat, acesta se va întoarce la sediul central evoMAG.ro. Electrocasnicele mari (frigidere, maşini de spălat, cuptoare încorporabile etc.) nu pot fi ridicate din punctele de livrare Coleto.

Cât priveşte timpul de livrare pentru toate comenzile evoMAG, în medie, 97% dintre acestea sunt livrate în 24 de ore. Timpul de livrare este unul redus şi pentru că evoMAG onorează comenzile din Bucureşti cu maşinile proprii, fiind unul dintre puţinele magazine online din România care oferă acest serviciu.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.