eMAG a înregistrat vânzări de patru ori mai mari la jante şi anvelope şi de două ori mai mari la biciclete, sere, mobilier de grădină şi fashion, în primele două săptămâni din luna aprilie

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 22 aprilie 2024 35 afişări

eMAG a înregistrat vânzări de patru ori mai mari la jante şi anvelope şi de două ori mai mari la biciclete, sere, mobilier de grădină şi fashion, în primele două săptămâni din luna aprilie

Retailerul online eMAG a înregistrat vânzări de patru ori mai mari la jante şi anvelope şi de două ori mai mari la biciclete, sere, mobilier de grădină, dar şi fashion, în primele două săptămâni din luna aprilie, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. De asemenea, vânzările de articole pentru sporturi cu rachete şi sporturi de apă au crescut cu 15%, iar creşteri similare au înregistrat saltelele pentru exerciţii şi articole pentru pescuit, la fel şi pentru categoria fashion, în special încălţăminte sport atât pentru copii cât şi pentru adulţi.

„Primele două săptămâni din aprilie arată un apetit crescut în rândul clienţilor pentru amenajarea spaţiului exterior şi pentru activităţi în aer liber şi călătorii, pe lângă cumpărăturile tradiţionale pe care le fac în apropierea sărbătorilor Pascale. Ei au folosit fiecare eveniment de shopping pentru a cumpăra cele necesare la preţuri cât mai bune, accesând ofertele promoţionale, dar şi posibilitatea de a-şi finanţa cumpărăturile în rate, într-o perioadă când listele de cumpărături sunt mai lungi. De altfel, în această perioadă au posibilitatea de a accesa atât soluţiile de plată în patru rate sau la 30 de zile puse la dispoziţie de eMAG, cât şi finanţarea în 12 rate oferită de HeyBlu, la o dobândă promoţională”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Articolele pentru curăţenia casei nu lipsesc nici ele din topul celor mai vândute categorii din această perioadă, înregistrând creşteri de peste 10%, au mai transmis reprezentanţii eMAG.

În top-ul produselor cu vânzări în creştere în primele două săptămâni ale lunii aprilie se regăsesc motocoase electrice, cositoare, mobilier de grădină, furtunuri de grădinărit, piscine şi accesorii pentru piscină, aspersoare, fântâni de grădină, aparate de aer condiţionat, biciclete, vehicule electrice şi articole de fashion.

„Cu o lună înainte de Paşte, clienţii eMAG adăugaseră cu 20% mai multe produse în Favorite comparativ cu luna anterioară, semn că se pregăteau din timp şi aşteptau cel mai bun moment de shopping.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
emag,
fashion,
vanzari,
online

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.