Disneyland vrea sa distreze Europa de Est
Parteneriatul dintre compania aeriana romaneasca Blue Air si celebra destinatie turistica Disneyland pune la dispozitia romanilor pachete de vacanta si bilete in parcul de distractii de la Paris chiar pe site-ul www.blueair.com.
"Am studiat cu atentie piata romaneasca si suntem multumiti sa observam ca Blue Air a evoluat intr-un ritm bun in ultimii ani. Pentru ca suntem o companie dinamica, aveam nevoie de un partener care sa tina pasul. Suntem una dintre cele mai cunoscute destinatii pentru distractie din Europa, deci suntem increzatori ca pasagerii romani vor valorifica acest parteneriat la fel ca noi. Vom discuta cu Blue Air despre posibilitatea introducerii unor oferte speciale de calatorie, pentru ca toti clientii nostri sa obtina ceea ce este mai anatajos de la ambele companii", a declarat Jarek Dzwonkowski, responsabil vanzari pentru Europa de Est al Disneyland.
"Parisul este o destinatie populara, asadar parteneriatul cu Disneyland a fost un pas firesc in indeplinirea obiectivului nostru, acela de a oferi cele mai bune experiente clientilor nostri. Oferim zboruri directe inspre Paris de la Bucuresti si Cluj-Napoca, deci clientilor le va fi foarte usor sa ajunga in acest loc minunat", sustine Adrian Ionascu, CEO al Blue Air.
Intr-o prima faza, clientii vor putea accesa ofertele Disneyland Paris direct de pe site-ul Blue Air, urmand ca in saptamanile urmatoare, Blue Air si Disneyland Paris sa introduca oferte speciale care vor include transport, bilete pentru intrarea in parcurile de distractii, dar si pachete de cazare.
Parteneriatul cu Blue Air face parte din seria de intelegeri stabilita de catre Disneyland Paris pentru a-si promova ofertele in Europa de Est.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro