DHL, noul partener al Cirque du Soleil

Autor: Ioana Matei Postat la 15 ianuarie 2014 84 afişări

Lanţul logistic de distribuţie al Cirque du Soleil va fi susţinut de un parteneriat cu liderul pieţei internaţionale de curierat expres şi logistică DHL, prin echipa DHL Global Trade Fairs & Events, parte a diviziei DHL Global Forwarding.

DHL, noul partener al Cirque du Soleil

DHL devine astfel partenerul logistic oficial al companiei de divertisment şi va susţine activităţile desfăşurate pentru evenimentele din turneul Cirque du Soleil din intreaga lume. DHL va oferi, de asemenea, suport logistic international pentru sediul central al Cirque du Soleil din Montreal, Canada. Parteneriatul celor doua brand-uri, lideri de piata ai industriei in care activeaza presupune activitati de marketing si branding comun dedicate atat clientilor, cat si partenerilor si angajatilor. 

 “Ambele companii s-au dezvoltat din spirit antreprenorial si au devenit in timp  branduri de renume international, prin angajamentul de a cuceri noi frontiere si a satisface cat mai bine cerintele publicului. Suntem nerabdatori sa contribuim activ la performanta Cirque du Soleil prin operatiunile pe care DHL le va efectua in spatele scenei.” , a declarat Ken Allen, CEO al DHL Express.

“Turneul mondial se desfasoara in peste 150 de locatii de pe 6 continente, de aceea partea logistica este vitala pentru noi si pentru succesul Cirque du Soleil. Prin alegerea DHL ca partener logistic oficial, suntem incantati ca avem oportunitatea de a lucra cu un brand care impartaseste aceleasi valori si aceeasi performanta ca si noi. Suntem nerabdatori sa integram serviciile DHL in operatiunile noastre de distributie si sa extindem impreuna experienta Cirque du Soleil catre un public nou, catre noi piete.” , a declarat Finn Taylor, Senior Vice President, Touring Shows, Cirque du Soleil.

Principalele solicitari ale Cirque du Soleil se refera la transportul materialelor necesare pentru spectacole intre locatiile turneelor, utilizand transport aerian, maritime, rutier si servicii vamale. Un singur spectacol implica transportul a pana la 80 de containere. Compania canadiana solicita, de asemenea, o serie de servicii standard pentru activitatile sale curente, precum transportul unor pachete mici, servicii speciale de depozitare sau distributie a materialelor publicitare.

La cele 19 spectacole Cirque du Soleil care vor avea loc in intreaga lume in turneul din 2014  se asteapta o audienta de 15 milioane de spectatori.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/dhl-noul-partener-al-cirque-du-soleil-11907509
11907509
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.