Descoperire teribilă la 10 luni de la întoarcerea astronautului Scott Kelly din cea mai lungă călătorie în cosmos: ''Ne pare rău''

Postat la 03 februarie 2017 614 afişări

Scott Kelly a petrecut aproape un an (340 de zile) pe Staţia Spaţială Internaţională.

Între 2015 şi 2016, Scott Kelly a petrecut aproape un an (340 de zile) pe Staţia Spaţială Internaţională, fiind cel mai lung timp petrecut de un astronaut în spaţiu. În acelaşi timp fratele său geamăn, Mark, s-a aflat pe Pământ. Pentru a înţelege modul în care corpul este afectat de imponderabilitate, cercetătorii NASA  au început să-i studieze pe gemeni în momentul în care Scott se afla în spaţiu, dar şi după.

Acum, la 10 luni de la revenirea pe Terra a marelui astronaut, specialiştii NASA au făcut o descoperire uriaşă.

Vezi aici descoperirea teribilă la 10 luni de la întoarcerea astronautului Scott Kelly din cea mai lungă călătorie în cosmos: ''Ne pare rău''

astronaut,
descoperire,
cosmos,
calatorie,
nasa,
iss

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Valoarea finanţărilor în start-up-uri IT din România se îndreaptă spre 100 de milioane euro. Cât de mult mai poate urca această valoare? Valoarea finanţărilor în start-up-uri IT din România se îndreaptă spre 100 de milioane euro. Cât de mult mai poate urca această valoare?

Dacă în trecut anunţurile de investiţii în tehnologie erau rara avis, acum s-a ajuns la o piaţă care a evoluat dincolo de investiţiile în start-up-uri de tip „pre-seed” sau „seed”, de câteva sute de mii de euro, până la cele de tip „follow-up”, în care sumele totale alocate pot creşte până la câteva milioane de euro. Valoarea finanţărilor din ecosistemul start-up-urilor tech se îndreaptă astfel spre pragul de 100 de milioane de euro.

Atenţie! O nouă taxă va fi redusă redusă drastic. Ce veţi plăti mai puţin Atenţie! O nouă taxă va fi redusă redusă drastic. Ce veţi plăti mai puţin
O experienţă străină în mijlocul Capitalei: Stilul de viaţă francez, în inima Bucureştiului.
COVID-19 închide Europa. Restricţii dure în tot mai multe ţări, odată cu creşterea numărului de cazuri de coronavirus COVID-19 închide Europa. Restricţii dure în tot mai multe ţări, odată cu creşterea numărului de cazuri de coronavirus