De ce ar trebui să vă gândiţi de două ori înainte de „a da like”

Autor: Matei Postat la 24 august 2012 20 afişări

O campanie demarată de TBWA din India – una dintre cele mai mari agenţii de publicitate din lume, cunoscută pentru ideile şocante pe care le răspândeşte, a creat a creat adevărate controverse în ce priveşte like-urile folosite pe facebook, potrivit businessinsider.com.

Deşi agresivitatea pe Facebook este într-adevăr problematică, campania este dusă la extrem.

Potrivit afişelor create de agenţia indiană "în interesul fanilor Facebook", un like poate să ducă de la rănirea sentimentelor cuiva până la declanşarea unei revoluţii.

Puţin mai devreme în luna aceasta, s-a folosit o altă abordare de controlare a activităţii excesive pe facebook: Unbaby me. Extensia Chrome a fost creată în doar două săptămâni şi transformă pozele bebeluşilor în poze cu apusuri, pisici sau alte imagini senzaţionale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
facebook,
like,
angajati,
campanie
/actualitate/de-ce-ar-trebui-sa-va-ganditi-de-doua-ori-inainte-de-a-da-like-9977347
9977347
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.