Cum a reuşit o ţară mică din mijlocul Atlanticului să devină noua atracţie mondială în materie de turism. “Este un loc care seamănă mai degrabă cu luna.”

Postat la 07 ianuarie 2020 168 afişări

Cum a reuşit o ţară mică din mijlocul Atlanticului să devină noua atracţie mondială în materie de turism. “Este un loc care seamănă mai degrabă cu luna.”

O ţară mică în mijlocul Atlanticului a devenit noua atracţie mondială în materie de turism.

Îndepărtata Islanda a fost pusă pe harta de călătorii de erupţia unui vulcan care a oprit traficul aerian în toată lumea, dar care a atras atenţia asupra ei. Oamenii au descoperit astfel frumuseţile naturale ale insulei şi au dat navală.

Iniţial speriate de avalanşa de turişti, autorităţile au vrut să limiteze numărul vizitatorilor, apoi au hotărât că e mai bine să investească în infrastructura pentru a-i putea primi pe toţi.

E o zi friguroasă de iarnă, cu vânt şi ninsoare viscolită dar pe străzile din Reykjavik, turiştii rezistă eroic. Au bătut drum lung din Asia sau America tocmai să se bucure de frig, scrie stirileprotv.ro

Turist: “Islanda e un loc care seamănă mai degrabă cu luna.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
atlantic,
atractie,
turism,
reusita

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.