Cum a reuşit o fetiţă de 13 ani să facă milioane de dolari: ideea i-a venit la vârsta de 4 ani, când a fost înţepată de o albină

Autor: Andra Stroe Postat la 04 aprilie 2021 5755 afişări

Între temele la matematică şi lecţiile de geografie şi istorie, Mikaila Ulmer, o adolescent de 13 ani din Statele Unite conduce un business de succes şi îşi vinde produsele în peste 500 de magazine răspândite pe întreg teritoriul ţării.

Cum a reuşit o fetiţă de 13 ani să facă milioane de dolari: ideea i-a venit la vârsta de 4 ani, când a fost înţepată de o albină

Adolescenta a lansat Me & The Bees Lemonade în 2009, pe când avea doar patru ani. După ce a fost înţepată de o albină, fetiţa a dorit să afle mai multe despre aceste insecte şi aşa i-a venit ideea de a prepara limonadă cu miere după o reţetă din anul 1940, care îi aparţinea bunicii sale. Iniţial, aceasta a vândut limonadă în faţa casei unde locuieşte cu părinţii săi în Austin, SUA. Afacerea a luat avânt în 2015, când Ulmer a obţinut un contract în valoare de 11 milioane de dolari cu lanţul de hipermarketuri Whole Foods Market, care prevedea ca fata să aprovizioneze 55 de magazine ale retailerului cu brandul său de limonadă. Ea a câştigat o serie de competiţii şi a fost premiată inclusiv de preşedintele Barack Obama, cu puţin înainte ca acesta să ocupe actuala funcţie din fruntea SUA.

"Câteodată trebuie să lipsesc la şcoală pentru a participa la interviuri sau la unele emisiuni TV. Alteori sunt nevoită să ratez prezentări importante deoarece am proiecte ample de pregătit pentru la şcoală”, povesteşte Ulmer pentru BBC.

Părinţii săi au învăţat-o cât de important este să protejeze albinele şi despre rolul crucial pe care acestea îl joacă în acestora în polenizare şi în lărgirea ecosistemului. Asta a inspirat-o pe Ulmer să doneze o parte din veniturile businessului său organizaţiilor care se ocupă de protejarea albinelor. După ce a obţinut un contract cu o pizzeria locală, adolescent donează regulat 10% din profit.

D'Andra şi Theo, părinţii adolescentei, au în spate o experienţă îndelungată în marketing şi vânzări dar, cu toate acestea, ei nu cunoşteau deloc domeniul industriei alimentare atunci când fetei i-a venit ideea afacerii cu limonadă . Au învăţat însă pe parcurs, alături de fiica lor, care îi consideră acum “co-CEO” în cadrul businessului.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.