Cum a reuşit o familie din Cluj să îşi crească firma începută cu o casă de marcat luată la reduceri şi un spaţiu închiriat pe datorie până la venituri anuale de zeci de milioane de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 22 mai 2019 3640 afişări

„A fost la început foarte greu, dar atunci eram tineri, nu se punea problema să renunţăm, iar mai târziu eram cu prea mulţi după noi.

Cum a reuşit o familie din Cluj să îşi crească firma începută cu o casă de marcat luată la reduceri şi un spaţiu închiriat pe datorie până la venituri anuale de zeci de milioane de euro

 E un domeniu în care ştii când începi, dar nu ştii când termini”, descrie Lucia Morariu, cofondator al Eximtur, începuturile afacerii pe care o conduce împreună cu soţul său. 

•   Împreună cu soţul său, Radu Morariu, a pus, în 1993, bazele Eximtur din Cluj-Napoca.

•   Spune că a început afacerile cu o casă de marcat cumpărată de la reduceri şi un spaţiu închiriat pe datorie în holul unui hotel din Cluj-Napoca.

•   A fost secretar de stat în Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale; timp de doi ani, a fost şi preşedinte al Patronatului Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).

•    Eximtur este în prezent una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil.

Volum vânzări (2017): 245,7 mil. lei

Număr de angajaţi: 151

Profilil Luciei Morariu a apărut în cea mai recentă ediţie a catalogului 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DE BUSINESS.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.