Cum a crescut cifra de afaceri Heineken cu 13,2% în 2012
Heineken România a anunţat că anul trecut cifra de afaceri a crescut cu 13,2% în 2012 faţă de 2011, ajungând la 1.185 milioane de lei. Volumul vânzărilor a avut o creştere cu peste 5%, confirmând poziţia de lider de piaţă a companiei, conform reprezentanţilor companiei.
Mărcile Heineken, Ciuc, Bucegi au înregistrat o creştere procentuală de două cifre a volumului vândut. Anul trecut, compania a lansat Ciuc Radler, primul Radler românesc şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă largă de ambalaje.
Onno Rombouts, managing director la Heineken România, spune că "Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1.185 milioane lei în 2012 - o creştere consistentă, cu 13,2% faţă de 2011 - fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări."
Tot el a adăugat că "Suntem încrezători că, şi în 2013, strategia pe termen lung pe care o urmăm va continua să susţină progresul operaţiunilor companiei şi creşterea cifrei noastre de afaceri."
Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume în ceea ce priveşte volumul. În portofoliul Heineken România se află Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, beri de import (Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Strongbow), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are patru fabrici - situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş - şi 1.100 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













