Cum a crescut cifra de afaceri Heineken cu 13,2% în 2012
Heineken România a anunţat că anul trecut cifra de afaceri a crescut cu 13,2% în 2012 faţă de 2011, ajungând la 1.185 milioane de lei. Volumul vânzărilor a avut o creştere cu peste 5%, confirmând poziţia de lider de piaţă a companiei, conform reprezentanţilor companiei.
Mărcile Heineken, Ciuc, Bucegi au înregistrat o creştere procentuală de două cifre a volumului vândut. Anul trecut, compania a lansat Ciuc Radler, primul Radler românesc şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă largă de ambalaje.
Onno Rombouts, managing director la Heineken România, spune că "Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1.185 milioane lei în 2012 - o creştere consistentă, cu 13,2% faţă de 2011 - fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări."
Tot el a adăugat că "Suntem încrezători că, şi în 2013, strategia pe termen lung pe care o urmăm va continua să susţină progresul operaţiunilor companiei şi creşterea cifrei noastre de afaceri."
Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume în ceea ce priveşte volumul. În portofoliul Heineken România se află Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, beri de import (Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Strongbow), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are patru fabrici - situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş - şi 1.100 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro