Cum a convins Lufthansa 42 de persoane să-şi schimbe numele

Autor: Octavian Calei Postat la 16 decembrie 2013 299 afişări

O campanie de marketing a operatorului aerian Lufthansa a convins 42 de suedezi să-şi schimbe legal numele în Klaus sau Heidi pentru a câştiga o locuinţă în Berlin, conform publicaţiei online Quartz.

Cum a convins Lufthansa 42 de persoane să-şi schimbe numele

Operatorul german Lufthansa a început în luna octombrie în Suedia campania de marketing „schimbă-ţi numele în Klauss-Heidi, spune-ne de ce ai făcut-o şi intră în cursa pentru câştigarea unui nou început în Berlin”.

Apartamentul pus la bătaie de companie are 70 de metri pătraţi, un dormitor, balcon şi bucătărie mobilată. Premiul cel mare include o bicicletă personalizată cu noul nume înscris pe ea, lecţii de germană şi două zboruri gratis către Frankfurt sau Munich.

Câştigătorul campaniei a fost anunţat sâmbătă de Lufthansa. Acesta este Michael Klaus-Heidi Andersson, are 24 de ani şi este din localitatea suedeză Fjugesta.

Aşteptările companiei au fost depăşite de numărul mare de persoane care s-au înscris în competiţie. Lufthansa a oprit campania cu o lună mai devreme. 70% din participanţi sunt bărbaţi şi jumătate din ei locuiesc în Stockholm.

Ceilalţi 41 de concurenţi primesc calitatea de membru silver în cadrul companiei şi 100.000 de kilometri de zboruri gratuite. Un alt concurs lansat de Lufthansa a oferit reduceri pentru utilizatorii care îşi schimbă numele pe Facebook.

Campania a fost realizată de agenţia de publicitate DDB. Lufthansa se află într-o luptă acerbă a preţurilor cu alţi 5 operatori aerieni pentru ruta Stockholm-Berlin iar prin această campanie operatorul german vrea să promoveze „visul Berlinului, nu Berlinul cel ieftin”, conform departamentului de marketing al companiei.

Reacţia publicului faţă de campanie arată deschiderea pentru nou şi pentru descoperirea altor culturi, spune Magnus Engvall, specialist de marketing de la Lufthansa.

Cotidianul The New York Times nota în 2011 că tot mai mulţi suedezii îşi schimbă numele pentru a scăpa de sufixul tradiţional „son” dar şi datorită unei legi promulgate în 1982 care permite oricărui cetăţean să-şi schimbe numele fără niciun motiv întemeiat. Svenska Dagbladet, un ziar suedez, scria în 2010 că nimeni nu îşi schimbă numele atât de des precum o fac suedezii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lufthansa,
campanie,
marketing,
berlin
/actualitate/cum-a-convins-lufthansa-42-de-persoane-sa-si-schimbe-numele-11779410
11779410
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Creşte inflaţia, creşte cursul şi creşte ROBOR-ul! O discuţie cu Cristian Hostiuc, director editorial Ziarul Financiar şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.