Cu ce populaţii sunt înrudiţi românii. Concluzia surprinzătoare oferită de prima hartă genetică interactivă a lumii

Postat la 01 mai 2017 23985 afişări

Cercetătorii de la Universitatea Oxford şi de la UCL au publicat prima hartă interactivă detaliată, care arată amestecul genetic al populaţiilor în trecut.

Cu ce populaţii sunt înrudiţi românii. Concluzia surprinzătoare...

Folosind mostre ADN de la 1.490 de oameni din întreaga lume, cercetătorii au putut să facă o hartă foarte corectă. „ADN-ul ne poate spune poveşti şi ne dezvăluie detalii din trecutul nostru”, a declarat Simon Myers, de la Universitatea Oxford.

Unele din rezultatele acestui studiu genetic au fost total neaşteptate.

Vezi aici cu ce populaţii sunt înrudiţi românii!

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

/actualitate/cu-ce-populatii-sunt-inruditi-romanii-concluzia-surprinzatoare-oferita-de-prima-harta-genetica-interactiva-a-lumii-16252188
Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

Problema de matematică de clasa a 3a pe care 99% dintre adulţi nu ştiu să o rezolve şi nu înţeleg nici măcar enunţul. Este dintr-o culegere din România. Tu reuşeşti? Problema de matematică de clasa a 3a pe care 99% dintre adulţi nu ştiu să o rezolve şi nu înţeleg nici măcar enunţul. Este dintr-o culegere din România. Tu reuşeşti?
BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia
Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC
De ce şi-a retras Andreea Berecleanu copiii din şcolile de stat?
Cum a ajuns Smiley să facă atâţia bani: "Mi-am luat, în rate,...