CSR 2023. NutriPorţia şi NutriVorbe cu Miez

Autor: Andra Stroe Postat la 26 octombrie 2023 40 afişări

Motivaţie:

Motivaţia din spatele campaniei naţionale „NutriPorţia şi NutriVorbe cu Miez” este simplă: formarea unor obiceiuri alimentare sănătoase pentru copii şi pentru întreaga familie. Scopul principal al proiectului este de a ajuta părinţii între 25 şi 49 de ani să creeze mese echilibrate pentru întreaga familie, să creeze obiceiul de a discuta în familie despre meniu, despre pregătirea listei de cumpărături, achiziţie, preparare mâncare şi întregul ritual al meselor. Părinţii sunt principalii beneficiari ai campaniei şi cei care vor folosi acest ghid NutriPorţia, pentru că ei gătesc mâncarea. Copiii sunt la fel de importanţi, deoarece obiceiurile alimentare se formează de la o vârstă fragedă, educaţia în acest sens devenind esenţială. Tocmai de aceea noi de câţiva ani buni comunicăm importanţa implicării copiilor în tot procesul de pregătire a meniului şi al preparatelor.

Descrierea proiectului:

NutriPorţia a fost lansată în anul 2020, iar de atunci la fiecare campanie de comunicare au fost adăugate noi activităţi şi acţiuni pentru a aduce acest instrument cât mai aproape de familiile din România. Anul acesta, campania a debutat cu o sondare a publicului nostru ţintă. Pentru o mai bună înţelegere a obiceiurilor alimentare din România, Nestlé, Radio Itsy Bitsy şi Asociaţia Părinţilor Isteţi au realizat un sondaj centrat pe obiceiuri moderne la masă – „Cine decide ce mâncăm?”. Peste 200 de părinţi şi nu numai au răspuns la chestionarul transmis de Radio Itsy Bitsy pe canalele sale. De asemenea, cu speranţa de a veni în ajutorul părinţilor şi a forma obiceiuri sănătoase, Nestlé a lansat o carte de reţete cu Chef Ştefan Popescu, care poate fi descărcată gratuit de pe Cartea de reţete cu Chef Ştefan Popescu Î Nestlé (nestle.ro).  „Pentru că informarea şi educarea publicului larg a fost scopul nostru, am creat un mix de comunicare complex pentru ca vedeta noastră, NutriPorţia, să fie prezentă pe toate canelele: concursuri pe social media, campanie cu influenceri, precum Ela Crăciun, Ruxandra Luca şi Cudeea; interviuri la Radio Itsy Bitsy cu Nicoleta Tupiţă, NHW şi Internal Communication Manager la Nestlé, cea care a adaptat acest instrument pentru România, comunicate de presă pentru a transmite către publicul larg mesajele cheie ale companiei, infografic cu rezultatele sondajului, magneţi de frigider cu NutriPorţia, evenimente pentru copii şi campania naţională de promoţie din magazine, care a avut suport TV, flyere, magneţi, cartea electronică şi evenimente la standuri. NutriPorţia a fost prezentă la Festivalul 1unifest, când a interacţionat direct cu familiile şi copiii prin jocuri educaţionale precum: praştia la panou, jocuri de memorie, NuTrişa, desene, dar şi jocuri care i-au ajutat pe cei mici să îşi exprime preferinţele în bucătărie.”

Rezultate:

După două luni de comunicare intensă pe toate canalele, rezultatele sunt pe măsura aşteptărilor şi reprezentanţii companiei se declară mulţumiţi că au ajuns la majoritatea familiilor din România pe un canal sau altul: campania naţională de promoţie din magazine a avut 16.512 înscrieri, 242.000 click-uri pe online; campania digitală platită de pe canalele companiei a avut un reach de 11.094.000; campania cu influenceri a avut un reach de 435.141; postările din social media şi YouTube au avut un reach de 433.000; campania cu Itsy Bitsy şi Asociaţia Părinţilor Isteţi – comunicatul şi interviurile de la radio au avut un reach de 1.467.116; campania media a generat 42 articole, cu un reach de 5.602.976; prin evenimentul 1unifest s-a ajuns direct la 56.698 părinţi, bunici şi părinţi prin activităţile derulate (adică 45% dintre participanţii la eveniment). „Dacă adunăm reach-ul pe fiecare canal al acestei campanii ajungem la 19.088.931. Nu ne oprim aici, campania are o nouă etapă în această toamnă şi de data aceasta accentul se va pune pe importanţa gătitului alături de cei mici, pentru că sărbătorim împreună pe 20 octombrie International Chefs’ Day.” NutriPorţia a ajuns în anul şcolar 2022-2023 şi la peste 40.000 de elevi din cadrul programului educaţional „Şi Eu Trăiesc Sănătos” pe care îl derulăm în parteneriat cu Fundaţia PRAIS, fondatoare şi iniţiatoare a acestui proiect. În noul an şcolar sperăm să ajungem la şi mai mulţi elevi şi profesori din toată ţara şi NutriPorţia să fie pe mesele tuturor românilor!

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.