Cris-Tim, prezentă în 97% din frigidere şi producătorul celebrului salam săsesc, despre listarea la Bursa de Valori: Ne va duce la următorul nivel. Radu Timiş, fondator: Până acum ne-am dezvoltat cu banii noştri şi ai băncilor. Trecem la următorul nivel

Autor: Liviu Popescu Postat la 29 septembrie 2025 23 afişări

Cris-Tim, prezentă în 97% din frigidere şi producătorul celebrului salam săsesc, despre listarea la Bursa de Valori: Ne va duce la următorul nivel. Radu Timiş, fondator: Până acum ne-am dezvoltat cu banii noştri şi ai băncilor. Trecem la următorul nivel

Compania antreprenorială Cris-Tim, producătorul celebrului salam săsesc, pregăteşte listarea la Bursa de Valori Bucureşti în următoarea perioadă într-o operaţiune prin care îşi va diversifica sursele de finanţare pentru dezvoltarea în anii următori, planuri care includ inclusiv ambiţia de a deveni un jucător regional. Surse ZF indică evaluarea companiei între 280 mil. euro şi 330 mil. euro pentru o companie cu venituri de 220 mil. euro şi profit net de 17,6 mil. euro.

„Ne-am dezvoltat până acum cu banii noştri şi banii băncilor. Azi sunt în postura să putem atrage capital şi să putem dezvolta pe mai departe. Avem 3 fabrici doar în zona de mezeluri cu o capacitate de producţie de 215 tone pe zi. Vrem să producem şi pentru ţările din jurul României. Această listare ne va ajuta să ne atingem toate visurile”, spune Radu Timiş, fondator al companiei şi unul dintre antreprenorii din prima generaţie de după Revoluţie.

Timiş, alături de CEO-ul Radu Timiş Jr. şi Răzvan Furtună, CFO, au participat luni la o conferinţă la care au prezentat planurile de listare.

CEO-ul spune că „Salam săsesc – cel mai vândut produs din piaţa de carne procesată din România încă din 2002; exportăm în 18 ţări europene şi ne propunem ca în următorii 5 ani să devenim jucător regional.

În 2024 am livrat 41.000 de tone de produs finit, mezeluri şi ready meals, compuse în 375 de articole. Suntem un business integrat pe verticală. De la achiziţie, producţie, distribuţie, vânzări.”

- Vânzare pachet de acţiuni existente şi emisiune de acţiuni noi; nu au oferit încă detalii cu privire la dimensiune.

- Suntem prezenţi în 13 reţele şi 15.000 de magazine. Avem şi 18 magazine proprii.

- Avem 500 de vehicule în flota proprie.

- Export în 17 ţări din Europa; 12–14% din vânzările anuale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
dezvoltare,
bani

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.