Creşterea preţurilor îi revoltă şi pe bogaţi. Unele branduri de lux au început să ofere discounturi pentru a nu pierde clienţi. „Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”

Autor: Valeriu Dănilă Postat la 18 iunie 2024 16 afişări

Creşterea preţurilor îi revoltă şi pe bogaţi. Unele branduri de lux au început să ofere discounturi pentru a nu pierde clienţi. „Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”

Creşterea preţurilor la articolele de lux i-a dezamăgit pe unii clienţi, acestând lucru forţând o schimbare în politica de preţ a companiilor, scrie Bloomberg.

„Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”, a explicat Claudia D’Arpizio, partner la Bain.

Marii jucători din industrie îşi vor ajusta strategiile de preţ şi se vor concentra din nou pe produsele mai accesebile, prezice analistul Bain.

Chanel a făcut vâlvă la începutul acestui an când a crescut preţul la geanta sa clasică dincolo de pragul psihologic de 10.000 de euro.

Compania din această rareori îşi reudc preţuri. Acesta este însă cazul Yves Saint Laurent care a anunţat discounturi la unele genţi, anticipând greşit preţul pe care clienţii au fost dispuşi să-l plătească.

Bain prognozează ca piaţa bunurilor de lux să stagneze în 2024 sau să înregistreze o creştere de maxim 4%, în cel mai profitabil şcenariu. În 2023 piaţa a crescut cu 8%, iar în 2022 cu 13%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
preturi,
lux,
branduri,
cresteri de preturi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.