Complexul rezidenţial din Capitală care a vândut în pandemie 120 de apartamente

Autor: Ioana Matei Postat la 16 iunie 2020 556 afişări

Complexul rezidenţial din Capitală care a vândut în pandemie 120 de apartamente

PSC Group a anunţat vânzarea a încă 120 de apartamente din complexul rezidenţial WIN Herăstrău în perioada martie-mai, atingând astfel un grad de vânzare de 90% din totalul de 252 de apartamente ale proiectului situat pe Şos. Nordului, în Cartierul Francez (faza I) şi totodată, demararea vânzărilor apartamentelor din faza II, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Complexul rezidenţial este dezvoltat de PSC Contractor & Developer, companie membră a PSC Group, pe o suprafaţă de aproximativ 11.500 mp, incluzând în prima sa fază de construcţie 5 clădiri (2S+DS+P+5E), cu un termen de predare estimat pentru Martie 2021. Apartamentele au între 2 şi 5 camere, o înălţime utilă de 2,75 m, zone vitrate largi, finisaje şi instalaţii premium şi ultra-moderne.

În cea de a doua fază a proiectului, PSC Contractor & Developer va construi cea de a 6-a clădire, aducând un plus de 50 de apartamente celor 252, din prima fază.

Întregul complex rezidenţial WIN Herăstrău oferă clienţilor o experienţă unică de locuire, care se traduce prin bun-gust, o arhitectură modernă şi o bogată suită de facilităţi oferite locuitorilor complexului, printre care: două niveluri de parcare subterană ce asigură locuri de parcare pentru proprietari şi vizitatori, zone pentru sport-fitness, loc de joacă indoor pentru copii, salon înfrumuseţare, zonă pentru servicii de curăţătorie a articolelor vestimentare, zonă servicii de spălatorie auto.­

„Mă bucură nespus recunoaşterea muncii noastre, prin încheierea acestor tranzacţii, mai ales într-o astfel de perioadă. Este o confirmare binevenită din partea clienţilor a modului sănătos în care suntem construiţi şi funcţionăm ca dezvoltator imobiliar. În ceea ce priveşte pandemia noului coronavirus, suntem perfect conştienţi că vor exista schimbări ale parametrilor economici şi sociali, cu influenţe şi asupra sectorului de real estate. Noi ne-am recalibrat orarul de lucru pentru a nu pune în pericol sănătatea angajaţilor noştri şi ai antreprenorului general, ne-am concentrat eforturile să identificăm soluţii pentru a menţine ritmul execuţiei, am asumat costuri suplimentare şi am considerat că este firesc să fie aşa. Rezultatele obţinute de întreaga echipă în aceste 3 luni sunt chiar peste aşteptările mele. Indiferent de acest context însă, cheia succesului nostru rămâne aceeaşi şi cred că este la îndemâna oricui: respectul faţă de clienţi; fără clienţi mulţumiţi, nu există business sănătos. Noi am înţeles să arătăm respect  faţă de clienţii  noştri în fiecare proiect dezvoltat, prin tot conceptul gândit, prin atenţie şi analiză consistentă privind sutele de detalii ale unui astfel de proiect, prin atenţie în execuţie şi nu în ultimul rând, prin raport corect calitate-preţ. Aceasta  este explicaţia faptului că ei ne-au ales şi ne sunt alături în orice vremuri. Am trecut cu bine ca dezvoltator imobiliar prin criza din 2008-2012. Şi acum ca şi atunci, am rămas fideli scopului nostru primordial, de a aduce plus valoare modului de a locui, de a genera pentru clienţi un standard ridicat de locuire. Să oferi clienţilor doar un spaţiu interior finisat frumos, cu metri pătraţi mai mulţi sau mai puţini nu este suficient”, a declarat Cristian Pascu, CEO al PSC Group.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.