COMPANII ROMANESTI
Farmec - Cea mai veche companie romaneasca, infiintata in 1945. Are peste 1.000 de angajati, fiind privatizata din 1995 prin MEBO.
- Farmec
Cea mai veche companie romaneasca, infiintata in 1945. Are peste 1.000 de angajati, fiind privatizata din 1995 prin MEBO.
CIFRA DE AFACERI: Pentru 2005, Farmec estimeaza o cifra de afaceri de 18 milioane de euro. Afacerile Farmec au crescut constant: 11,2 mil. euro (2000), 11,8 mil. euro (2001), 12,6 (2002) si 12,9 (2004), potrivit Ministerului de Finante.
PORTOFOLIU: Peste 400 de produse, atat produse cosmetice, cat si produse medicamentoase de uz extern si produse pentru intretinerea locuintei. Cele mai cunoscute: Gerovital H3, Gerovital Plant, Aslavital, Ecovital, Farmec, Doina. - Elmiplant
Elmi Prodfarm, producatorul cosmeticelor Elmiplant, este o afacere de familie pornita in 1992 de Elena si Ion Cremenescu. Firma are circa 85 de angajati si o fabrica.
CIFRA DE AFACERI: A crescut constant: 1 mil. euro (2000), 1,2 mil. euro (2001), 1,3 mil. euro (2002), 1,4 mil. euro (2003) si 1,7 mil. euro (2004), potrivit Ministerului de Finante. Pentru 2005 compania estimeaza o crestere de 30%, ceea ce inseamna o cifra de afaceri de circa 2,4 milioane de euro.
EXPORTURILE: Compania estimeaza ca, in 2005, exportul (in Canada, SUA, Republica Moldova, Arabia Saudita si Liban) a depasit 10% din productie.In Japonia, produsele companiei sunt in curs de inregistrare.
PORTOFOLIU: Aproximativ 90 de produse (creme si sampoane) sub marcile Elmiplant, Bioten, Blossom si Vector. - Gerocossen
Afacerea Gerocossen a fost demarata in 1990 de trei actionari romani. In 2005, firma s-a plasat pe locul doi in topul IMM-urilor din domeniul cosmetic, clasament intocmit de Consiliul National al IMM-urilor in functie de cifra de afaceri din 2004.
CIFRA DE AFACERI: Cresteri anuale de 15-20%, de la 0,7 mil. euro in 2000 la 1,87 mil. euro in 2004, potrivit MF. Pentru 2005, compania estimeaza afaceri de circa 2 mil. euro.
EXPORTURILE: Exporturile (catre SUA, Grecia, Maroc, Italia si EAU) reprezinta pana la 10% din cifra de afaceri.
PORTOFOLIU: In portofoliul companiei, care este specializata in produse de ingrijire a parului, sunt peste 100 de produse, 99% fiind adresate femeilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












