Compania Nike va înceta să vândă produse care fac referire la fostul baschetbalist Kobe Bryant

Postat la 28 ianuarie 2020 77 afişări

Compania Nike va înceta să vândă produse care fac referire la fostul baschetbalist Kobe Bryant

Moartea lui Kobe Bryant (41 de ani), în urma accidentului de elicopter de duminică, 26 ianuarie, a afectat pe toată lumea. Reacţiile şi consecinţele decesului legendarului baschetbalistului nu au întârziat să apară.

După ce mai multe echipe, diferiţi sportivi, dar şi persoane publice au deplâns dispariţia fostului jucător al formaţiei LA Lakers, a venit şi rândul sponsorului principal al lui Bryant, Nike, să reacţioneze.

Compania americană a emis un comunicat de presă în care a anunţat că va scoate de pe piaţă toate produsele care îi poartă numele fostului baschetbalist sau care fac referire la acesta. Nike nu vrea ca acestea să fie cumpărate acum, ca mai apoi să fie vândute de speculanţi cu sume astronomice.

Această decizie a fost deja implementată pe site-ul oficial al companiei Nike, acolo unde nu se mai găsesc produsele cu numele lui Kobe Bryant.

Pe pagina principală a site-ului, Nike a scris un mesaj emoţionant:

"Alături de milioane de sportivi şi fani din întreaga lume, suntem devastaţi de vestea tragică.

Transmitem cele mai sincere gânduri către oamenii apropiaţi de Kobe, în special către familia şi prietenii lui.

A fost unul dintre cei mai mari sportivi ai generaţiei lui şi a avut un impact imens asupra lumii sportului şi comunităţii de baschet.

A fost un membru iubit al familiei Nike.

Ne va fi foarte dor de el.

Mamba Pentru Totdeauna".

Kobe Bryant era sponsorizat de mulţi ani de Nike, era prezent la mai multe evenimente organizate de compania americană şi se îmbrăca în hainele fabricate de Nike, în perioada în care juca baschet.

Legendarul jucător s-a retras de la echipa LA Lakers, formaţie pentru care a evoluat timp de 20 de ani, în aprilie 2016.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
nike,
companie,
produse,
fost baschetbalist

Citeşte pe comedymall.ro

ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
MonitorulPartidelor
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.