Club ZF - Top MBA: „Neuronul este o marfă scumpă“

Postat la 30 aprilie 2012 19 afişări

Angajatorii locali ar trebui să înveţe să aprecieze mai mult angajaţii sau candidaţii absolvenţi de MBA, pentru că "un om de calitate cu un MBA de calitate" va aduce performanţe în business, deşi o diplomă de MBA nu garantează un job mai bun, o promovare sau un salariu mai mare, aceasta este una dintre concluziile seminarului "Club Top MBA" organizat de Ziarul Financiar la finele săptămânii trecute, eveniment la care au participat 25 de reprezentanţi ai şcolilor de afaceri şi studenţi sau absolvenţi de MBA din ţară şi din străinătate.

"Neuronul este o marfă scumpă. Cei doi ani pe­tre­cuţi în cadrul unui program de MBA mi-au schimbat viaţa profe­sio­nală. Nu cred că am făcut ceva deosebit pentru a fi promovată, ci avansul a venit datorită valorii adăugate venită odată cu MBA-ul. Angajatorul a înţeles că este necesar şi pentru organizaţie, nu numai pentru mine. Creşterea salarială a venit de la sine odată cu valoarea adăugată pe care i-am adus-o organizaţiei. Pot să spun doar că salariul depăşeşte 5000 de euro/lună", a spus Mirela Iovu, deputy-CEO în cadrul CEC Bank, bancă controlată de stat şi unul dintre cei mai mari jucători din sis­temul bancar local. Ea a absolvit cursurile de MBA ale City University of Seattle, oferit pe piaţa locală de IntercollegeIBS.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
eveniment zf,
club top mba,
anagajatori
/actualitate/club-zf-top-mba-neuronul-este-o-marfa-scumpa-9581909
9581909
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.