Ce transmit formaţiunile care vor să candideze la Europarlamentare

Postat la 24 martie 2019 38 afişări

Campania electorală pentru europarlamentare încă nu a început, dar partidele au împânzit România cu bannere şi corturi cu însemne electorale şi lozinci. Majoritatea mesajelor denotă o abordare a problemelor naţionale, nu una care să fie integrată în discursul privind problemele europene.

Ce transmit formaţiunile care vor să candideze la Europarlamentare

Majoritatea sloganurilor folosite momentan denotă o abordare a problemelor locale, naţionale, şi nu una care să fie integrată în discursul privind problemele cu care se confruntă Uniunea Europeană, a spus pentru MEDIAFAX sociologul Ciprian Necula.

„Toate mesajele pe care le-am văzut au o doză importantă de anti-europenism: «Nu suntem cetăţeni de mâna a doua, vrem să fim şi noi acolo printre primii». Mesajele partidelor în contextul alegerilor pentru Parlamentul European adresează poziţia României din perspectiva unei entităţi complexate de istorie”, a afirmat Ciprian Necula.

Citiţi mai mult pe mediafax.ro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
europarlamentare,
candidati,
probleme

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.