Ce tendinţe s-au remarcat în rândul companiilor pe zona online în 2020

Autor: Andra Stroe Postat la 27 ianuarie 2021 64 afişări

Ce tendinţe s-au remarcat în rândul companiilor pe zona online în 2020

Agenţia de email marketing White Image prezintă bilanţul pentru 2020 şi trece în revistă principalele tendinţe care se vor menţine şi anul acesta în mediul online. O schimbare considerabilă remarcată de agenţie în anul precedent a fost creşterea comunicării prin SMS în zona de retail, împreună cu o dezvoltare a zonelor de creaţie, strategie şi implementare pentru mesajele transmise şi a campaniilor derulate.

În 2020, digitalizarea şi axarea pe componenta online au cunoscut cea mai mare dezvoltare. Reprezentanţii agenţiei notează că nevoia multor companii de a migra către online, atât drept canal de vânzare, cât şi de suport şi interacţiune cu clienţii, a dus la o creştere a interesului pentru securitatea datelor companiei şi consumatorilor.

În ceea ce priveşte perioadele aglomerate, s-au remarcat lunile martie - mai, în perioada stării de urgenţă, cât şi ultimele trei luni din an. Octombrie, noiembrie şi decembrie au cunoscut o creştere a volumelor, dar, dat fiind contextul şi dezvoltarea comerţului online, diferenţele nu au mai fost atât de mari ca în anii precedenţi atât în vânzări, cât şi în număr de campanii lunare. „În 2020, în domeniul nostru de activitate, am remarcat că reducerea interacţiunii offline a generat noi nevoi de comunicare care au dus la accelerarea digitalizării în multe business-uri şi domenii de activitate”, spune Graţiela Lupu, Managing Partner, într-un comunicat de presă.

„Atenţia mărită faţă de online a făcut ca în 2020 rezultatele generate de email marketing să crească considerabil în comparaţie cu anii anteriori, efecte resimţite începând cu luna martie, atât în ceea ce priveşte ratatele de deschidere a emailurilor, cât şi ratele de click. Aceste creşteri au atins 70% şi s-au reflectat, desigur, şi în ratele de conversie”, a declarat Andrei Georgescu, fondatorul White Image.

În 2020, agenţia a ajuns la o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro. „Acum, la început de 2021, putem spune că anul acesta a început în forţă cu multe nevoi de redefinire a multor mesaje automate, dar şi a multor abordări de procese de business care să pună clientul final în centrul atenţiei. Mailul a devenit canalul principal de comunicare în numeroase domenii, în special cel financiar. Totodată, pentru toate domeniile, o comunicare clară în momentele cheie poate reduce mult cheltuielile de call center, de suport, de retur, în cazul magazinelor online, şi nu numai. Nu în ultimul rând, vedem favorizate comunicările empatice în care clientul este pe primul plan, nu produsul în sine. Miza comunicării a început să schimbe de la mesajul: «cumpără acum» către un mesaj mai orientat către contextul în care se află fiecare client”, a declarat Andrei Georgescu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
agentie,
comunicare

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.