Ce spune directorul general Ford despre clientul român de automobile

Postat la 22 iulie 2012 19 afişări

Clientul român şi-a schimbat atitudinea după venirea crizei, studiază şi testează oferta, fiind atent la raportul preţ-calitate, cheltuielile complementare, dar şi la gradul de siguranţă al maşinii, a declarat pentru MEDIAFAX Zoltan Brassai, directorul general Ford România.

"Clientul român şi-a schimbat atitudinea, îşi face tema de-acasă, se uită mult mai mult şi studiază mult mai în detaliu înainte să ia decizia de cumpărare. El se uită nu numai la preţul maşinii, care este în continuare un element important în ceea ce priveşte decizia de cumpărare, dar şi la cheltuielile aferente, şi la taxa de înregistrare, şi la cheltuieli de service, cheltuieli de consum", a declarat Brassai.

Dacă în ţările dezvoltate din Europa de Vest clienţii deţin mai multe maşini pentru activităţi precum mersul în oraş, vacanţă sau legate de business, în România majoritatea familiilor au o singură maşină, care trebuie să poată fi folosită pentru toate acestea, a punctat el.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
director,
Ford,
client,
automobile
/actualitate/ce-spune-directorul-general-ford-despre-clientul-roman-de-automobile-9896004
9896004
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.