Ce se întâmplă cu restaurantele KFC din România. Locurile surprinzătoare de unde vin angajaţii din restaurantele din ţara noastră

Autor: Roxana Rosu Postat la 13 aprilie 2023 480 afişări

Ce se întâmplă cu restaurantele KFC din România. Locurile surprinzătoare de unde vin angajaţii din restaurantele din ţara noastră

Sphera Franchise Group, holdingul care deţine compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, a atins borna de 100 de restaurante, reţeaua având peste 3.700 de angajaţi la nivel naţional, din peste 20 de naţionalităţi, inclusiv Africa de Sud, Sri Lanka, Republica Dominicana, Venezuela.

Compania a avut un ritm constant de dezvoltare, deschizând 7 restaurante pe an, în medie, în ultimii 5 ani.

“De la inaugurarea primului restaurant în 1997, în Piaţa Romană din Bucureşti, la primul din provincie, în 2004, la pragul de 100 de unităţi, KFC şi-a extins constant reţeaua pe piaţa autohtonă, validând puterea brandului şi prezenţa produselor noastre în topul preferinţelor consumatorilor. KFC este sinonim cu standarde înalte de calitate şi siguranţă alimentară, cu o experienţă de consum superioară, precum şi cu inovaţia şi, odată cu atingerea acestei borne, ne reconfirmăm angajamentul de a rămâne o referinţă în industria de foodservice”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Din cele 100 de restaurante KFC, 26 sunt de tip Drive Thru (dintre care unul în cadrul unei benzinării), 13 stradale, 59 în food court-uri şi 2 în benzinarii.

 În ceea ce priveşte formatele de restaurante, în prezent, Drive-Thru este cel mai popular în rândul clienţilor, din motive de proximitate şi accesibilitate, astfel că strategia de expansiune se va concentra, în perioada următoare, pe acest tip de format.

În cei 26 de ani de activitate, au fost vândute în medie, 120 de bucăţi de Hot Wings pe minut, fiind unul dintre cele mai apreciate produse din meniu.  

De-a lungul timpului, peste 90% dintre managerii din restaurante au promovat din interior.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deţinând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România şi KFC în Chişinău, Republica Moldova, şi în anumite zone din Italia.

Grupul deţine peste 175 de restaurante pe cele trei pieţe şi are aproape 5.000 de angajaţi. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori Bucureşti din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum şi în FTSE Global Microcap.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
restaurante,
kfc,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.