Ce nu fac casele de modă ca să câştige inimile bărbaţilor

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 16 octombrie 2011 21 afişări

Marile case de modă îşi schimbă strategia în domeniul vestimentaţiei bărbăteşti, scrie The Wall Street Journal.

Acestea nu se mai mulţumesc doar să vândă haine bărbăteşti de-a gata, ci le oferă clienţilor interesaţi posibilitatea de a cumpăra haine croite pe măsura lor, după unul sau altul dintre tiparele disponibile. Un costum astfel croit este gata în şase până la opt săptămâni şi vine mai bine pe cel care-l poartă decât unul cumpărat de-a gata din magazin.

Dior Homme oferă deja acest serviciu la Paris şi Milano, Lanvin plănuieşte să deschidă un magazin de articole bărbăteşti cu un raion care vinde haine la comandă, iar Prada îşi extinde serviciile de acest gen în SUA, Franţa şi China.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/ce-nu-fac-casele-de-moda-ca-sa-castige-inimile-barbatilor-8873142
8873142
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.