Ce au căutat românii pe Internet în perioada pandemiei: de la „dex pandemie” până la „ce este maiaua”

Autor: Ioana Matei Postat la 30 aprilie 2020 75 afişări

Ce au căutat românii pe Internet în perioada pandemiei: de la „dex pandemie” până la „ce este maiaua”

Cum se fac lipiile fără drojdie? Dar de ce nu se găseşte drojdie? Şi ce idei de poze în casă există? Acestea sunt câteva dintre curiozităţile care nu le-au dat pace românilor în timpul stării de urgenţă şi limitării deplasării, potrivit datelor centralizate de SEO Cupcake, agenţie de marketing digital cu peste opt ani de experienţă în servicii de promovare SEO.

„Dacă am lua Facebook ca un indicator al intereselor oamenilor, cu siguranţă putem spune că o parte dintre termenii căutaţi pe Google în perioada asta erau previzibili, cum ar fi reţeta pentru maia, tunsul acasă şi chiar amenajarea unui birou, unui spaţiu optim de muncă, acasă. Surpriza noastră a fost să vedem cât de mare a fost creşterea faţă de alte perioade. Ne bucură însă un lucru când ne uităm la acest clasament. Oamenii sunt deschişi să înveţe şi sperăm că o parte din îndeletnicirile deprinse în perioada asta nu vor fi pierdute pe termen lung”, a declarat Cristian Bolocan, Head of SEO Department, SEO Cupcake, într-un comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Datele furnizate de SEO Cupcake au fost extrase cu ajutorul tehnologiilor ca Google Trends, puse la dispoziţie de motorul de căutare. Clasamentul este cu atât mai interesant pentru comercianţi şi antreprenori care activează în comerţul online şi nu numai. Agenţia demonstrează astfel cum pot fi identificate volumele de căutare, termenii populari într-un anumit moment, dar şi sezonalitatea sau creşterea accelerată în anumite domenii.

Pe baza unor astfel de date poate fi catalogat la nivel general un grad de interes şi fiecare companie şi antreprenor pot acţiona într-o mai bună cunoştinţă de cauză.

Iata ce au cautat românii recent pe Internet, potrivit datelro SEO Cupcake.

Ce este… ? şi De ce?

De ce nu se găseşte drojdie    x1000

dex pandemie    x290

Ce este tamiflu    x50

Ce este recesiunea    x15

Ce este horeca    x10

De ce creşte euro    x10

Ce este maiaua    x5

De ce bat clopotele la ora 12    x4

Vreau să mă întorc în România    x3

Vreau să donez    x3

#StaiAcasă

exerciţii fizice acasă    x20

tuns acasă    x20

activităţi acasă    x17

livrare la domiciliu    x16

birou acasă    x5

Reţete şi sfaturi în bucătărie

drojdie uscată    x188

maia de casă    x173

pâine fără drojdie    x69

alimente neperisabile    x40

lipii fără drojdie    x31

Curiozităţi despre religie

slujbă online    x180

acatist sf haralambie    x70

arsenie boca profeţii    x2

rugăciunea inimii    x8

tatăl nostru    x4

Sănătate şi igienă

dezinfectant mâini    x418

plaquenil 200 mg    x296

euthyrox 100    x289

alcool sanitar    x189

sanytol    x47

Căutări amuzante în perioada crizei medicale

femei singure care caută bărbaţi    x203

turte în tigaie    x33

poze curcubeu    x31

trandafiri din săpun    x22

idei de poze în casă    x10

Sport şi activităţi fizice acasă

gantere ajustabile    x72

home trainer bicicletă    x60

set gantere    x25

bandă elastică    x11

bancă fitness    x11

SEO Cupcake este agenţie de marketing digital fondată în 2012. Sediul central este în Bucureşti.

Urmărește Business Magazin

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.