Creşterea numărului de angajaţi care lucrează de acasă a dus la majorarea vânzărilor online de produse digitale cu 16% în martie faţă de februarie

Autor: Roxana Rosu Postat la 30 aprilie 2020 34 afişări

Restricţiile legate de circulaţia persoanelor pe timpul stării de urgenţă cauzată de pandemia COVID-19 au avut un impact pozitiv asupra comeţului online de produse digitale, vânzările crescând în martie cu 16% faţă de februarie, conform celui mai recent raport realizat de 2Checkout, furnizor de soluţii de monetizare pentru companii.

Creşterea numărului de angajaţi care lucrează de acasă a dus la majorarea vânzărilor online de produse digitale cu 16% în martie faţă de februarie

Restricţiile legate de circulaţia persoanelor pe timpul stării de urgenţă cauzată de pandemia COVID-19 au avut un impact pozitiv asupra comeţului online de produse digitale, vânzările crescând în martie cu 16% faţă de februarie, conform celui mai recent raport realizat de 2Checkout, furnizor de soluţii de monetizare pentru companii.

Cele mai accentuate creşteri s-au înregistrat la produsele de securitate informatică, la aplicaţiile audio-video şi la tool-urile de dezvoltare web.

“Este explicabilă această evoluţie prin prisma faptului că majoritatea oamenilor a stat acasă, iar tot mai multe companii au fost nevoite să adopte sistemul de lucru de la distanţă. Ceea ce a însemnat practic o creştere a cererii pentru produse digitale, în special software, în aşa fel încât productivitatea să rămână la un nivel bun şi afacerile să poată funcţiona în continuare”, precizează Laurenţiu Ghenciu, VP Sales la 2Checkout.

Pe plan global, cele mai mari salturi s-au înregistrat la aplicaţiile multi-media (+40%), la cele de colaborare (+22%) şi la soluţiile de securitate (+15%). Vânzările online de servicii, spre exemplu, servicii de publicitate sau alte servicii pentru afaceri, au scăzut cu 11%.

"Datele pe care le analizăm în această perioadă marcată de incertitudine demonstrează o creştere în achiziţionarea de produse digitale menite să îmbunătăţească atât productivitatea, să securizeze lucrul de acasă, dar şi să ne ofere acces la servicii de divertisment pe timpul în care suntem nevoiţi să respectăm regulile de distanţare socială", spuneErich Litch, Preşedinte şi Chief Operation Officer la 2Checkout .

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
produse,
companii,
online

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.