Câţi români au primit compensaţii pentru întârzierea zborurilor în ultimele 2 luni

Autor: Ioana Matei Postat la 03 decembrie 2018 183 afişări

Pe fondul traficului aerian în creştere atât din Bucureşti, cât şi din alte aeroporturi mari din ţară, dar şi a creşterii frecvenţei zborurilor low cost, cererea pentru serviciile FlightClaim.ro de obţinere a compensaţiilor pentru pasagerii companiilor aeriene a crescut cu peste 450% în 2018 comparativ cu 2017, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei olandeze specializate in asistarea pasagerilor cu zboruri intarziate.

Câţi români au primit compensaţii pentru întârzierea zborurilor în ultimele 2 luni
Câţi români au primit compensaţii pentru întârzierea zborurilor...

Proporţional a crescut şi numărul proceselor intentate companiilor aeriene care întârzie să plătească sumele cuvenite pasagerilor îndreptăţiţi la acestea.
Echipa juridică a FlightClaim.ro a deschis în ultimele două luni peste 25 de procese în Instanţă împotriva companiilor aeriene prezente în România pentru compensaţii neplătite pasagerilor români, fără niciun cost pentru pasagerii afectaţi. În total, în prezent sunt deschise un număr de 67 de dosare, împotriva a 14 operatori de transport aerian. Soluţia apelării la Instanţele Judecătoreşti se abordează doar atunci când compania aeriană refuză sau întârzie să plătească sumele cuvenite pasagerilor, iar pasagerii sunt 100% îndreptăţiţi să primească compensaţii pentru întârzieri sau anulări de zboruri. FlightClaim.ro împreună cu echipa de avocaţi cu care lucrează formulează cererea de chemare în judecată şi urmează toţi paşii pentru conturarea procesului judiciar care poate dura până la 4 luni în prima instanţă, până la obţinerea unei hotărâri executorii. Toate dosarele finalizate până în acest moment au avut rezultate pozitive şi pasagerii şi-au primit compensaţiile de până la 600 de euro de persoană, compania aeriană fiind cea care suportă şi cheltuielile de judecată avansate de către FlightClaim.ro

"Experienţa în domeniu ne ajută să anticipăm şi să invalidam în instanţă apărările companiilor aeriene, astfel că suntem încrezători că vom păstra şi în continuare procentul de 100% al cazurilor câştigate în instanţă." a declarat avocatul FlightClaim EU.

Care sunt situaţiile în care companiile aeriene refuză sau întârzie plata compensaţiilor?

 1.         Principala scuză ce ar putea fi invocată de companiile aeriene este reprezentată de existenţa unor circumstanţe extraordinare care ar fi cauzat întârzierea sau anularea zborurilor. Acestea sunt instabilitatea politică, condiţii meteorologice, riscuri legate de siguranţa pasagerilor sau greve care afectează operaţiunile transporatorului aerian. Practica judiciară a demonstrate însă că acestea sunt doar motive menite să descurajeze pasagerii de la a-şi cere drepturile, motiv pentru care FlightClaim.ro colaborează cu o echipă de avocaţi din România dar şi din alte ţări europene, care să preia toate cazurile de refuz sau întârziere de plată din partea companiilor aeriene.
 2.         Unele companii aeriene care plătesc doar în baza unei hotărâri judecătoreşti, cu recunoaşterea pretenţiilor înainte de primul termen de judecată (pentru a evita adăugarea cheltuielilor de judecată).
 3.         Unele companii aeriene care invocă neprezentarea pasagerului la îmbarcare, în special în cazul celor cu check-in online şi bagaj de mână care nu s-au mai prezentat la ghişeul de check-în pentru a i se înregistra prezenţa la aeroport după ce au aflat că zborul este anulat sau întârziat foarte mult.
 “Majoritatea problemelor pornesc de la informarea precară a pasagerilor cu privire la drepturile lor. Este complicat pentru o persoană fizică să dea în judecată şi să se lupte în Instanţă cu marile companii aeriene şi de aceea la FlightClaim.ro oferim gratuit acest serviciu de reprezentare judiciară pentru situaţiile în care compania aeriană nu recunoaşte dreptul la compensaţie al pasagerului şi tergiversează soluţionarea cererii formulate de FlightClaim.ro in numele acestuia. De cele mai mult ori nu se ajunge la pronunţarea unei decizii judecătoreşti şi compania aeriană acceptă să plătească pentru a evita adăugarea cheltuielilor de judecată.” a declarat Cees Werff, director general al firmei olandeze Claims Corporation Network, care deţine brandul FlighClaim în toată Europa, inclusiv FlightClaim.ro care îi asistă pe pasagerii din România.

În funcţie de durata întârzierii, pasagerii sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli. Sub 10% dintre pasagerii afectaţi de zboruri anulate, întârzieri sau cărora le-a fost refuzată îmbarcarea se preocupă să solicite compensaţia de 250, 400 sau 600 de euro de la companiile aeriene sau prin firmele specializate. Acest procent extrem de mic se datorează slabei cunoaşteri a drepturilor pasagerilor, dificultăţilor de a intra în contact direct cu compania aeriană sau pur şi simplu lipsei de timp. Procesul este foarte simplu: pasagerul nu plăteşte nimic, trimite detaliile zborului către firma care se ocupă de obţinerea compensaţiei, semnează o împuternicire, iar firma respectivă se ocupă de tot procesul cu compania aeriană.

FlightClaimEU.com este o companie specializata in asistarea pasagerilor cu zboruri intarziate, anulari sau overbooking pentru a obtine compensatiile legale de la companiile aeriene. Este prezenta pe piata europeana de 2 ani si in Romania de 1 an. FlightClaim.ro a obtinut pana acum compensatii pentru peste 20.000 de pasageri din intreaga Europa si pentru peste 5.000 de pasageri din Romania.


 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
zboruri,
compensatii,
intarzieri
De la idee la inovaţie. Ce s-a discutat la conferinţa „Cele mai inovatoare companii din România” organizată de Business MAGAZIN De la idee la inovaţie. Ce s-a discutat la conferinţa „Cele mai inovatoare companii din România” organizată de Business MAGAZIN

La a şasea ediţie a conferinţei dedicate celor mai inovatoare companii româneşti, opt reprezentanţi ai unor companii locale de top, din domenii diferite, au vorbit despre modul în care o idee se poate transforma într-o inovaţie cu rezultate măsurabile, demonstrând, încă o dată, că iniţiativele private din sfera inovaţiei nu lipsesc. Care este distincţia dintre inovaţie şi tehnologie, cât se investeşte în companiile din România în proiecte inovatoare şi cât de propice este mediul românesc pentru dezvoltarea ideilor noi?

vezi continuarea
ZF.ro
eMag te ajută să faci bani. Cum poţi să câştigi zeci de mii de lei prin eMag eMag te ajută să faci bani. Cum poţi să câştigi zeci de mii de lei prin eMag
Se vinde TOT! Cum puteţi cumpăra imobiliare la preţ super mic
ProMotor.ro
Un şofer a filmat SCENA vieţii. FEMEIA din maşina din faţă avea să-i arate ceva de NEUITAT. VIDEO Un şofer a filmat SCENA vieţii. FEMEIA din maşina din faţă avea să-i arate ceva de NEUITAT. VIDEO
Cel mai sexy inginer de la DACIA a uimit o țară întreagă!
TIPA a alimentat şi s-a dus să plătească. La casa de marcat i-a lăsat MASCĂ pe toţi - VIDEO
Descopera.ro
Descoperirea SECOLULUI în România, după nouă ani de săpături arheologice. ''Este de trei ori mai mare decât TROIA'' Descoperirea SECOLULUI în România, după nouă ani de săpături arheologice. ''Este de trei ori mai mare decât TROIA''
Nichita Stănescu, geniul RĂSFĂŢAT de Ceauşeşti care ''a făcut un pact DIAVOLUL''
Cel mai REVOLUŢIONAR proiect de infrastructură. Acest TUNEL pare desprins din filmele SF şi prin el se va putea circula înante să funcţioneze metrolul din Drumul Taberei
Go4it.ro
PROHODUL are cele mai căutate versuri pe GOOGLE în 2019. Ce au mai căutat ROMÂNII PROHODUL are cele mai căutate versuri pe GOOGLE în 2019. Ce au mai căutat ROMÂNII
Pericolul de pe birou. Îl folosesti zi de zi şi îţi pune sănătatea în pericol. Iată ce poţi face pentru a evita o afecţiune de care vei suferi toată viaţa
Aplicaţiile pe care TREBUIE să le ai pe un telefon cu Android în 2020
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.