Care va fi traseul primei autostrăzi care traversează munţii şi pentru care căutăm investitori privaţi - FOTO

Autor: Andreea Neferu Postat la 09 martie 2013 19 afişări

Autostrada Comarnic-Braşov, care în prezent se află în plin proces de găsire a unui investitor privat interesat să o finanţeze şi să o opereze, va avea o lungime de 58 de kilometri şi va fi tangentă cu localităţile Comarnic, Buşteni, Predeal, Râşnov şi Braşov, potrivit unui document care apare pe site-ul companiei de drumuri. Nevoia unei autostrăzi în această zonă vine în contextul în care traficul a crescut constant în ultimii ani, pentru 2013 fiind estimat un flux de 30-40.000 de vehicule pe zi, pentru 2015 – un trafic de 36-52.000 de vehicule zilnic, iar pentru 2020 – 42-61.000.

De-a lungul autostrăzii, ce va fi construită în concesiune, sunt prevăzute noduri rutiere la Sinaia, Buşteni şi Predeal. Un consorţiu format din francezii de la Vinci, grecii de la Aktor şi austriecii de la Strabag a depus o ofertă pentru construcţia în concesiune a autostrăzii Comarnic-Braşov, care a mai trecut prin ultimul deceniu prin alte două procese de licitaţie, dar care s-au soldat cu un eşec. De altfel,în urmă cu trei ani Vinci şi Aktor erau firmele care au fost declarate câştigătoare pentru construcţia în concesiune a autostrăzii Comarnic-Braşov, dar acestea au renunţat la contract la scurt timp. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a primit, în total, patru oferte pentru construcţia în concesiune a tronsonului Comarnic-Braşov, potrivit unui comunicat transmis în această searăÎn afară de consorţiul Vinci-Aktor-Strabag, şi regele asfaltului Dorinel Umbrărescu, care controlează firmele Spedition UMB şi Tehnostrade, a depus o ofertă pentru construcţia acestui tronson, reprezentând o premieră, având în vedere că va concura pe cont propriu, fără sprijinul unui aliat străin. Spedition UMB a mai lucrat în România la autostrăzile Moara Vlăsiei-Ploieşti şi Timişoara-Lugoj.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

citeste si:

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/care-va-fi-traseul-primei-autostrazi-care-traverseaza-muntii-si-pentru-care-cautam-investitori-privati-foto-10657262
10657262
comments powered by Disqus
ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia Refuz categoric al Chinei de a intra în aranjamente de control al armelor strategice nucleare cu SUA şi Rusia
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
MonitorulPartidelor
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.