Care sunt locurile în care românii vor să fie văzuţi cel mai des pe internet

Autor: Razvan Muresan Postat la 26 ianuarie 2013 61 afişări

Peste 90.000 de check-in-uri înregistrează cel mai vizitat loc din România, potrivit clasamentului întocmit de facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook din România.

Serviciul check-in, disponibil pe sistemele de operare ale telefoanelor mobile inteligente, permite publicarea în timp real în reţelele sociale a locului în care se află utilizatorul, cu scopul de a facilita contactul direct între cei cu conturi active.

Cel mai vizitat loc din România este complexul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, deţinut de compania israeliană AFI Europe, bifat în reţelele de socializare de 90.277 de utilizatori. Mallul Băneasa Shopping City din nordul Capitalei, deţinut de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, ocupă poziţia a doua în clasament, cu 88.788 de check-in-uri, fiind urmat de City Park Mall din Constanţa, cu peste 65.000. Mai bine de 51.000 de români au punctat pe pagina personală de Facebook aeroportul internaţional Henri Coandă Otopeni. Cel mai vizitat local, aşa cum s-a reflectat pe paginile de Facebook, este barul Freddo, cu 42.700 de check-in-uri, urmat de Embassy, cu 40.207, ambele fiind amplasate în Centrul Vechi al Capitalei. Clasamentul primelor zece locuri este completat de centrul comercial Bucureşti Mall, Bucharest International Airport, cafeneaua Cafe Cafe din Constanţa şi mallul clujean Iulius.

Disponibil de la mijlocul anului 2010, serviciul check-in este şi un instrument de marketing pentru proprietarii afacerilor din horeca şi retail, care pot beneficia în mod gratuit de vizibilitate suplimentară pe seama clienţilor care le trec pragul.

Facebrands.ro reprezintă topul paginilor româneşti de Facebook, calculat şi afişat doar pe baza afinităţilor utilizatorilor de Facebook.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/care-sunt-locurile-in-care-romanii-vor-sa-fie-vazuti-cel-mai-des-pe-internet-10523156
10523156
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.