Care sunt hobby-urile lui Mateusz Sielecki, polonezul care conduce businessul Starbucks în regiune

Postat la 15 august 2017 277 afişări

Mateusz Sielecki este de aproximativ doi ani regional director al Starbucks pentru România şi Bulgaria, brand operat în regiune de grupul polonez AmRest.

Care sunt hobby-urile lui Mateusz Sielecki, polonezul care conduce businessul Starbucks în regiune

El are o experienţă de peste 11 ani în cadrul AmRest, iar de cinci ani lucrează pentru Starbucks. Polonezul Mateusz Sielecki spune că este pasionat de dezvoltare şi creştere, atât pe plan personal, cât şi în business. A avut mai multe funcţii de conducere în cadrul grupului polonez AmRest, unde, printre altele, a fost responsabil de relaţiile cu investitorii, a lucrat şi ca business intelligence manager (2005-2010), dar a condus şi  departamentul de fuziuni şi achiziţii al grupului (2010-2012), funcţie din care s-a asigurat că AmRest îşi îndeplineşte obiectivele de creştere anuală de 20% prin fuziuni şi achiziţii.

Între 2012 şi 2015 a fost district manager pentru lanţul de cafenele Starbucks, iar de circa doi ani deţine funcţia actuală. După ce a studiat managementul financiar în Polonia, şi-a spus că nu vrea să fie contabil sau consultant fiscal, ci să aibă o altă profesie, astfel că a aplicat pentru un internship în cadrul unei companii de brokeraj de asigurări din SUA: „Am mers la o companie de asigurări şi am participat la internshipuri în mai multe departamente pe parcursul a şase luni”.

La întoarcere în Polonia, în 2005, ştia că vrea să lucreze într-o companie ce avea cultură americană, de aceea s-a angajat în cadrul grupului AmRest, înfiinţat în Varşovia de americanii Henry McGovern şi Donald Kendall jr.

Anul trecut, Starbucks a ajuns la 28 de unităţi pe piaţa locală şi, potrivit estimărilor Business Magazin, este liderul pieţei de cafenele, care ocupă circa un sfert din piaţa locală de cafea, estimată la 500 de milioane de euro. Sielecki trăieşte în prezent în Bucureşti şi se declară un tată şi un soţ fericit. Îi plac călătoriile şi învăţarea de noi culturi; spune că are un mod atipic de a face acest lucru: pe bicicletă. Aşa a şi vizitat majoritatea Europei. În cea mai lungă călătorie, din nordul Poloniei până în sudul Spaniei, a învăţat lucruri utile pentru cariera sa: „Am învăţat multe călătorind astfel, iar orizonturile mi s-au deschis. Am petrecut fiecare noapte într-un loc nou, vorbind cu oamenii din comunităţile locale şi înţelegând cum trăiesc. Am învăţat şi să lucrez în echipă şi să depăşesc diferite provocări.”

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.