Care este povestea Amaliei Buliga, CEO şi acţionar al Diverta

Autor: Andra Stroe Postat la 21 iunie 2020 167 afişări

Care este povestea Amaliei Buliga, CEO şi acţionar al Diverta

„Este esenţial să găsim un echilibru între viaţa profesională şi cea personală. Timpul petrecut cu familia şi prietenii apropiaţi mă încarcă şi cred că am găsit echilibrul între cele două. Şi mai cred că cele două se completează reciproc. Este necesară doar puţină organizare”, a spus Amalia Buliga, CEO şi acţionar Diverta, în interviul acordat pentru realizarea profilului său din anuarul dedicat celor mai puternice femei din business.

Printre cele mai recente realizări profesionale, Amalia Buliga menţionează stabilizarea Diverta şi începerea etapei de consolidare, care a însemnat nu doar deschideri de magazine, ci şi îmbunătăţiri aduse unor unităţi. „Deschiderea magazinului din Lipscani a însemnat pentru Diverta tranziţia la o nouă etapă. Am început rebrandingul reţelei în magazinele top 10, iar procesul va continua în funcţie de performanţele fiecărui magazin. Este un pas natural să reinventăm Diverta, să fim în pas cu  necesităţile consumatorilor, iar feedbackul pieţei este unul bun”, adaugă ea. Pentru anul în curs şi-a propus să continue strategia începută anul trecut. „Mizăm mult şi pe creşterea organică a respectivelor magazine. Ne-am propus să îmbunătăţim tot mai mult experienţa de shopping, nu numai pe partea de mercantizare, ci şi pe partea de consiliere în magazinele noastre.” De-a lungul carierei, executivul de la Diverta spune că nu a avut, ca femeie, nici avantaje, nici oportunităţi. „Am fost mereu încrezătoare în capacităţile mele de a-mi îndeplini aspiraţiile de carieră şi m-am concentrat spre a-mi demonstra în primul rând faptul că pot să ajung acolo unde mi-am propus.” În opinia sa, pentru o tânără aflată la începutul parcursului profesional este foarte important să stabilească care îi sunt obiectivele în carieră şi care sunt provocările cu care se poate întâlni de-a lungul acesteia. „Cu ajutorul unui mentor poate să ajungă să-şi atingă aceste obiective.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.