Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări şi mixuri muzicale

Postat la 26 octombrie 2020 54 afişări

Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări şi mixuri muzicale

Când vine vorba de promovarea unui nou produs, social media este instrumentul ideal pentru captarea atenţiei, iar Mirinda România şi L2 şi-au unit forţele în campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile arome Mirinda Mix-It - Pepene galben & Struguri şi Afine & Portocale, spun reprezentanţii campaniei într-un comunicat de presă.

Digital first este motto-ul brandului, iar campania a fost gândită în jurul comunităţilor din social media. Astfel, urmăritorii influencerilor Cesima, Sînziana Sooper, Emil Rengle, Valerie Lungu, Ceanu Zheng şi ai artistului Mario Fresh au generat împreună milioane de vizualizări prin provocări pe TikTok, gif-uri şi filtre personalizate pe Instagram, dar şi prin mixuri muzicale pe Spotify.

„Mirinda este, în acest moment, brandul digital al categoriei în care joacă, cel care dictează inovaţia în comunicare. Am reuşit să construim o relaţie cu consumatorii, pe care am consolidat-o şi prin campania #MixUpYourSummer. Vom continua să întreţinem un dialog relevant, care să provoace la găsirea şi exprimarea mixului unic din fiecare dintre noi. Şi o facem cu pasiunea, drive-ul şi creativitatea tuturor celor implicaţi.” Ioana Ciobotariu, Senior Brand Manager PepsiCo.

Provocarea Mirinda pentru vara care tocmai s-a încheiat a fost să îndemne userii să experimenteze, să găsească multe mixuri personale şi modul lor propriu în care să le exprime: „Mixează, experimentează arome şi perspective noi, descoperă.” Mirinda Mix-It este despre a da sensuri noi şi neobişnuite unui mix de lucruri obişnuite. Mirinda este primul brand care şi-a îndemnat consumatorii să se implice într-o astfel de provocare printr-o serie de premiere digitale, activări creative şi neaşteptate, colaborări cu artiştii momentului, lansări şi challenge-uri fun.

În total, campania #MixUpYourSummer a însemnat peste 150M vizualizări video şi 73K user generated videos pe TikTok, 2000 capturi video cu filtru AR personalizat pe Instagram şi cel mai creativ playlist colectiv de Spotify. Premiul cel mare a venit pe TikTok, prin provocarea „Mix-It”, piesa originală a campaniei cântată de Mario Fresh şi creată special pentru Mirinda Mix-It. 

„Dincolo de premierele digitale — prima campanie şi primul filtru ale unui brand pe TikTok — Mirinda a devenit singurul brand din categorie ce vorbeşte fix pe limba audienţei: digital-first, creativ şi fără niciun fel de compromis în primul rând faţă de nevoile consumatorilor.” Laurenţiu Ion, Digital Marketing Manager PepsiCo

Campania digitală a continuat cu un Gif challenge în Instagram în care utilizatorii au fost provocaţi de Sînziana Sooper, Emil Rengle şi Cesima să-şi creeze propriul mix de #summerstyle având la dispoziţie o serie de gif-uri inspirate de noile arome Mirinda Mix-It. Premiile challenge-ului au constat într-o serie de jachete ediţie limitată inspirată de noile produse Mirinda Mix-It, în colaborare cu Tammy Clothing.

Touchpoints journey-ul s-a încheiat cu un blitz PR, în care Mirinda a suprins o serie de 30 de influenceri cu cel mai cel mai creativ order delivery. Influencerii au primit un mini coş de cumpărături cu produse Mirinda şi o cutie de pizza în care se afla jacheta în ediţie limitată inspirată de noile arome Mirinda Mix-It, realizată în colaborare cu unul dintre cei mai creativi designeri de modă, Tammy Clothing.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
campanie,
mediere,
muzica,
premiera

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee
Este oficial: Categoria de salariaţi care va putea ieşi la pensie la 57 de ani. Vârsta de pensionare a fost redusă cu 8 ani
Mediafax
Elon Musk este dispus să ofere 100 de milioane de dolari pentru cea mai eficientă tehnologie de captare a carbonului Elon Musk este dispus să ofere 100 de milioane de dolari pentru cea mai eficientă tehnologie de captare a carbonului
Probleme în prima zi de mandat pentru Joe Biden. Preşedintele a fost criticat pentru că a încălcat un ordin executiv pe care-l aprobase cu câteva ore înainte
MonitorulApararii
Scandal în SUA, după ce militarii din Garda Naţională, care au păzit Capitoliul, au fost daţi afară din clădire şi şi-au petrecut noaptea într-o parcare sau chiar în aer liber Scandal în SUA, după ce militarii din Garda Naţională, care au păzit Capitoliul, au fost daţi afară din clădire şi şi-au petrecut noaptea într-o parcare sau chiar în aer liber
Armata turcă decimată de Erdogan. Alţi peste 200 de militari au fost reţinuţi marţi. În ultimii patru ani, peste 20.000 de militari au fost daţi afară sau arestaţi
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa” COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa”
COMENTARIU Valeriu Şuhan Cum să-ţi dai cu dreptu-n dreptu’...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.