Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări şi mixuri muzicale

Postat la 26 octombrie 2020 47 afişări

Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări şi mixuri muzicale

Când vine vorba de promovarea unui nou produs, social media este instrumentul ideal pentru captarea atenţiei, iar Mirinda România şi L2 şi-au unit forţele în campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile arome Mirinda Mix-It - Pepene galben & Struguri şi Afine & Portocale, spun reprezentanţii campaniei într-un comunicat de presă.

Digital first este motto-ul brandului, iar campania a fost gândită în jurul comunităţilor din social media. Astfel, urmăritorii influencerilor Cesima, Sînziana Sooper, Emil Rengle, Valerie Lungu, Ceanu Zheng şi ai artistului Mario Fresh au generat împreună milioane de vizualizări prin provocări pe TikTok, gif-uri şi filtre personalizate pe Instagram, dar şi prin mixuri muzicale pe Spotify.

„Mirinda este, în acest moment, brandul digital al categoriei în care joacă, cel care dictează inovaţia în comunicare. Am reuşit să construim o relaţie cu consumatorii, pe care am consolidat-o şi prin campania #MixUpYourSummer. Vom continua să întreţinem un dialog relevant, care să provoace la găsirea şi exprimarea mixului unic din fiecare dintre noi. Şi o facem cu pasiunea, drive-ul şi creativitatea tuturor celor implicaţi.” Ioana Ciobotariu, Senior Brand Manager PepsiCo.

Provocarea Mirinda pentru vara care tocmai s-a încheiat a fost să îndemne userii să experimenteze, să găsească multe mixuri personale şi modul lor propriu în care să le exprime: „Mixează, experimentează arome şi perspective noi, descoperă.” Mirinda Mix-It este despre a da sensuri noi şi neobişnuite unui mix de lucruri obişnuite. Mirinda este primul brand care şi-a îndemnat consumatorii să se implice într-o astfel de provocare printr-o serie de premiere digitale, activări creative şi neaşteptate, colaborări cu artiştii momentului, lansări şi challenge-uri fun.

În total, campania #MixUpYourSummer a însemnat peste 150M vizualizări video şi 73K user generated videos pe TikTok, 2000 capturi video cu filtru AR personalizat pe Instagram şi cel mai creativ playlist colectiv de Spotify. Premiul cel mare a venit pe TikTok, prin provocarea „Mix-It”, piesa originală a campaniei cântată de Mario Fresh şi creată special pentru Mirinda Mix-It. 

„Dincolo de premierele digitale — prima campanie şi primul filtru ale unui brand pe TikTok — Mirinda a devenit singurul brand din categorie ce vorbeşte fix pe limba audienţei: digital-first, creativ şi fără niciun fel de compromis în primul rând faţă de nevoile consumatorilor.” Laurenţiu Ion, Digital Marketing Manager PepsiCo

Campania digitală a continuat cu un Gif challenge în Instagram în care utilizatorii au fost provocaţi de Sînziana Sooper, Emil Rengle şi Cesima să-şi creeze propriul mix de #summerstyle având la dispoziţie o serie de gif-uri inspirate de noile arome Mirinda Mix-It. Premiile challenge-ului au constat într-o serie de jachete ediţie limitată inspirată de noile produse Mirinda Mix-It, în colaborare cu Tammy Clothing.

Touchpoints journey-ul s-a încheiat cu un blitz PR, în care Mirinda a suprins o serie de 30 de influenceri cu cel mai cel mai creativ order delivery. Influencerii au primit un mini coş de cumpărături cu produse Mirinda şi o cutie de pizza în care se afla jacheta în ediţie limitată inspirată de noile arome Mirinda Mix-It, realizată în colaborare cu unul dintre cei mai creativi designeri de modă, Tammy Clothing.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
campanie,
mediere,
muzica,
premiera

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ALEPH STORY: Muncitori, căutăm patrie. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Irina Ursu, editor-prezentator STIU, despre afirmaţia lui Florin Cîţu, ministrul Finanţelor, că Ungaria ne fură forţă de muncă

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Efectul restricţiilor împotriva COVID-19: Numărul infectărilor cu SARS-CoV-2 a scăzut cu 30% în Marea Britanie. Iohannis: „Suntem pe un platou” Efectul restricţiilor împotriva COVID-19: Numărul infectărilor cu SARS-CoV-2 a scăzut cu 30% în Marea Britanie. Iohannis: „Suntem pe un platou”
Veşti bune: Moderna va depune astăzi la F.D.A cerere de autorizare pentru utilizare de urgenţă a vaccinul împotriva COVID-19
MonitorulApararii
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă 1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
Summit al "Procesului de la Berlin" - Plan de creare a unei pieţe economice comune şi a unei Agende Verzi pentru Balcanii de Vest
MonitorulPartidelor
Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs
Tomac: Nişte golani din politică promovează de câteva zile o mare minciună
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.