BUSINESS Magazin, brand nominalizat la Superbrands 2025, confirmă statutul său de unul dintre cele mai valoroase branduri româneşti din jurnalismul de business, printr-un parcurs construit pe reputaţie, încredere şi relevanţă în mediul antreprenorial
Revista BUSINESS Magazin a fost nominalizată la Business Superbrands România 2025, recunoaştere care reflectă excelenţa sa în domeniul jurnalismului de business şi impactul consistent asupra mediului antreprenorial local.
Revista BUSINESS Magazin a fost inclusă printre cele mai valoroase branduri româneşti la galele Business Superbrands din 2007, 2008 şi 2009 şi premiată şi la Galele din 2008 şi 2009.
Criteriile esenţiale în evaluarea şi stabilirea eligibilităţii statutului de Superbrand, prin jurizare şi cercetare de piaţă au fost reputaţia, încrederea, calitatea şi diferenţierea pe piaţă. Consiliul Superbrands este format din experţi şi personalităţi marcante din domeniul brandingului, publicităţii, marketingului, designului, managementului de produs, relaţiilor publice şi afacerilor.
Anul acesta au fost premiate în cadrul galei un număr de 46 de branduri din România, selecţionate din 2.300 de branduri româneşti şi internaţionale.
BUSINESS Magazin a fost nominalizat la categoria Business Superbrands, unde au fost considerate 807 branduri. Superbrands, cu ajutorul companiei de cercetare, a identificat brandurile importante care operează în România, din 31 de domenii. Lista a fost apoi analizată şi notată de un Consiliu Onorific Independent şi voluntar, format din experţi în diverse domenii.
Superbrands este o organizaţie globală înfiinţată acum 30 de ani, care operează în peste 90 de ţări din întreaga lume. Superbrands a colaborat cu peste 42.500 de branduri de top până acum, prin mai mult de 630 de cărţi publicate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













