Bitdefender accelerează în cursa pentru vizibilitate internaţională şi devine prima companie românească ce ajunge la Formula 1. Florin Talpeş, fondator şi CEO al companiei: „Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender”

Autor: Ioana Matei Postat la 28 septembrie 2022 206 afişări

Bitdefender accelerează în cursa pentru vizibilitate internaţională şi devine prima companie românească ce ajunge la Formula 1. Florin Talpeş, fondator şi CEO al companiei: „Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender”

Bitdefender, compania românească de soluţii de securitate cibernetică, a anunţat astăzi într-un comunicat de presă că a încheiat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A. şi devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.C.

Potrivit reprezentanţilor Bitdefender, detaliile financiare ale sponsorizării sunt confidenţiale.  Contractul va dura însă până în 2025 inclusiv, precizează ei.

„Suntem încântaţi să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtăşim valori precum cel mai înalt nivel de eficienţă tehnologică, căutarea excelenţei în performanţă şi o cultură a securităţii. Este o plăcere să ne putem baza pe un partener de încredere precum Bitdefender, o companie inovatoare şi foarte apreciată pentru profesionalismul şi fiabilitatea sa”, a declarat Mattia Binotto, Team Principal şi Managing Director, Scuderia Ferrari.

În calitate de partener al Scuderiei Ferrari, începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, Bitdefender va afişa logoul companiei pe căştile piloţilor Ferrari, precum şi pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz şi, din 2023, pe costumele de curse şi uniformele echipei. Companiile se vor implica, de asemenea, în activităţi de marketing, inclusiv întâlniri private cu piloţii echipei Ferrari şi cu membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe şi alte activităţi exclusive. În plus, Ferrari va explora şi evalua produsele şi serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa. Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, subliniind puterea datelor, a oamenilor şi a maşinilor care lucrează împreună pentru a excela.

„Bitdefender împărtăşeşte cu Scuderia Ferrari o moştenire a excelenţei şi o experienţă demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare care aduc rezultate câştigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate maşini câştigă curse pe circuit şi doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra şi răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender. Aşteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului şi rămânem concentraţi pe furnizarea de protecţie avansată pentru clienţii noştri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică”, a declarat Florin Talpeş, cofondator şi CEO al Bitdefender.

Potrivit reprezentanţilor companiei, cercetătorii în securitate informatică, analiştii de securitate şi inginerii Bitdefender fac analize complexe ale ameninţărilor informatice folosind reţeaua globală a organizaţiei, formată din sute de milioane de dispozitive monitorizate şi protejate, pentru a identifica şi stopa mai rapid atacurile cibernetice. Echipa de experţi în domeniul securităţii foloseşte învăţarea automată ca să valideze zilnic miliarde de interogări privind ameninţările informatice pe care le integrează în soluţiile de securitate cibernetică Bitdefender.

Anunţul Bitdefender vine în contextul în care, în martie anul acesta, Ferrari a anunţat că a decis să înlăture logoul companiei Kaspersky, producătorul de soluţii de securitate cibernetică cu origini în Moscova. Purtătorul de cuvânt al Ferrari a declarat atunci în presa internaţională că logoul companiei a fost înlăturat de pe maşinile de Fornula 1, de pe căştile şoferilor, precum şi de pe platformele online, ca urmare a unei pauze în colaborări, decisă de comun acord de cele două părţi. Reprezentanţii Bitdefender nu au oferit detalii referitoare la acest context. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bitdefender,
companie,
formula 1,
ferrari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.