Berea din România care a reuşit să ajungă în magazinele din Italia, SUA şi Canada

Postat la 25 decembrie 2017 741 afişări

Mihai Bârsan, vicepreşedintele de marketing al Ursus Breweries, spune că producătorul se va concentra anul viitor pe promovarea Timişoreana, cel mai vândut brand de bere de pe plan local, cu o cotă de piaţă de 14-15%. Brandul Timişoreana a ajuns însă şi pe alte pieţe.

Berea din România care a reuşit să ajungă în magazinele din Italia, SUA şi Canada

„Timişoreana este produsă sub licenţă în Republica Moldova şi câştigă cotă de piaţă în segmentul premium de acolo. În plus, Timişoreana este brandul numărul unu la export, merge în Italia, Spania, Grecia, SUA şi Canada“, a spus managerul într-un interviu acordat ZF. El nu a dat detalii despre vânzările la export ale brandului.

Timişoreana este cel mai vechi brand din România, fabrica din Timişoara datând din 1718. Unitatea din Timişoara a fost preluată de gigantul sud-african SABMiller în 2001. De atunci, SABMiller a investit peste 50 de milioane de euro în fabrică, conform celor mai recente date. Recent, Ursus Breweries, cu afaceri de peste 360 milioane de euro anual, a intrat sub umbrela grupului japonez Asahi.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.