Bere cu aroma de lamaie
In Cehia, modificarea gustului traditional al berii ar putea fi considerata un adevarat sacrilegiu de catre unii consumatori. Dar producatorii de bauturi alcoolice cu aroma de fructe nu tin cont de principiile conservatorilor. Principalii producatori de bauturi slab alcoolizate sunt Plzensky Prazdroj si Kruöovice, ale caror oferte si planuri de afaceri sunt complet diferite.
In Cehia, modificarea gustului traditional al berii ar putea fi considerata un adevarat sacrilegiu de catre unii consumatori. Dar producatorii de bauturi alcoolice cu aroma de fructe nu tin cont de principiile conservatorilor. Principalii producatori de bauturi slab alcoolizate sunt Plzensky Prazdroj si Kruöovice, ale caror oferte si planuri de afaceri sunt complet diferite. Prazdoj a lansat anul trecut Frisco, o bautura alcoolica cu aroma de lamaie si mar, continand alcool in proportie de 4,5%. Productia sa anuala a ajuns la 10.000 de hectolitri. Procesul de preparare seamana mult cu cel al berii traditionale, din compozitie lipsind doar hameiul. Targetul Frisco sunt cumparatorii de peste 18 ani, cu precadere femei si, fiind o bere usoara, de vara, este comercializata in cluburi si discoteci.
De partea cealalta, in 2003 Kruöovice a lansat Radler, un amestec de bere si limonada, cu 2,2% alcool. Productia anuala se situeaza in jurul a 1.500 de hectolitri, insa consumul acestei bauturi depinde in mare masura de temperatura de-afara, care trebuie sa fie suficient de fierbinte pentru ca cehii sa vrea sa se racoreasca cu o bautura slab alcoolizata. Avand in vedere gusturile conservatoare ale cehilor, care beau foarte rar o bere fara continut de malt si hamei, sunt slabe sanse ca cei doi producatori sa-si diversifice oferta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












