Băuturile energizante au revenit pe creştere în S1 şi au ţinut volumele îmbuteliatorului Coca-Cola din România pe linia de plutire
Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a raportat în primul semestru volume mai mici cu low single digits (1-3%) faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele din ultimul raport al grupului Coca-Cola HBC.
„Băuturile carbogazoase au scăzut cu low single digits, în timp ce băuturile necarbonatate şi cafeaua au scăzut cu mid-single digits (4-6%). Am observat o creştere de peste zece procente (high-teens) în sectorul energizantelor, susţinută de o revenire în trimestrul 2 pe baza datelor comparative slabe, datorită introducerii măsurilor de reglementare (interzicerea vânzării de energizante către minori n-red) în martie 2024”, se arată în raport.
Per total, la nivelul grupului, volumele au urcat cu 2,6%, susţinute de categoriile de băuturi carbogazoase şi energizante.
Coca-Cola HBC este liderul pieţei de băuturi răcoritoare din România, cu o cifră de afaceri de 4 mld. lei în 2024, dupa cum arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Pe plan local, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Coca-Cola HBC are în România trei fabrici, la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













