Austral a avut afaceri de 16 milioane de euro în 2016

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 28 februarie 2017 312 afişări

Grupul Austral, business cu capital românesc şi unul dintre principalii jucători de pe piaţa produselor office, anunţă că anul trecut, cifra de afaceri înregistrată la finalul anului trecut a fost de 16 milioane euro, în creştere faţă de 2015 (15 mil.euro). Rezultatul se datorează îmbunătăţirii sistemelor de lucru interne, prin folosirea unui nou sistem de gestiune a afacerii şi eforturi concentrate pe implementarea unor noi procese de lucru.

Austral a avut afaceri de 16 milioane de euro în 2016

Tot în 2016, Austral Trade şi-a dezvoltat un sistem optimizat de vânzări directe online, prin canalul www.austral.ro. O altă noutate a anului 2016 a fost adresarea ofertei şicătre utilizatorii individuali (publicul larg), inclusivdesfăşurarea unor campanii direcţionate exclusiv cătreaceştia.

“2016 a fost, pentru Austral, începutul unui proces de optimizare pe careîlcontinuămîn 2017. Ne-am îmbunătăţit o partedintre procesele de lucru interne, bazându-ne pe piloni noi, maiperformanţi, iar rezultatele s-au văzutdeja pe parcursul primului an”, spune Mihai Georgescu, CEO-ul Austral.

Îmbunătăţirea fluxurilor interne vinedupă ce în 2015, Austral Trade a devenit partener oficial al Office Depot - unul dintre liderii globali în furnizarea de produse şisoluţii pentru birou. “Statutul de partener unic înRomâniaal Office Depot ne-a permis avem acces direct laexperienţăglobalăşi bune practiciîn industrie şi a reprezentat un pasimportantatâtînpoziţionareanoastră pe piaţălocală, câtşi pentru dezvoltarea companiei pe termen lung”, consideră Mihai Georgescu.

Pentru 2017, proiectele principale ale companiei sunt legate de extinderea portofoliului de produse cu categorii noi (scule electrice şi unelte), respectiv adăugarea de noi branduri şitipuri de produse în categoriile Imagine&identitate, Produse administrative şi de curăţenie.

În prezent, structuravânzărilor Austral Trade sebazeazăînproporţie de 90% pe achiziţii corporate (companii), realizate prin intermediul catalogului şi cu suport dinpartea echipei de vânzări.

Ca obiectiv pe termen mediu, compania îşi propune crească ponderea comenzilor online, unde clienţii pot avea acces întimp real la istoricul lor de achiziţii - ceea ce, apreciază Mihai Georgescu, “poate fi un instrument de lucru util pentru companii în procesele lor interne de evaluare a volumelor şi programare a bugetelor”.

Pentru 2017, grupul Austral şi-a propus o creştere de 12% a cifrei de afaceri şi continuarea optimizării rezultatelor din punct de vedere alprofitabilităţii.

Business cu capital 100% românesc, grupul Austral cuprinde companiile Austral Trade, unul din principalii furnizori locali de produse şisoluţii destinate biroului, respectiv Scribant Distribution, reprezentant autorizat şi importator de instrumente de scris Schneider GmbH înRomânia.

În cei 23 de ani de activitate, Austral a ajuns să distribuie înRomâniapeste 5000 de produse de birotică-papetărie, are 140 de angajaţi, este prezent cu echipe de vânzăriîn 17 oraşedinRomâniaşiîşidesfăşoarăoperaţiunilefolosind resurse logistice proprii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Austral,
georgescu,
afaceri,
papetarie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.