Apusul unei ere: edy Internaţional Spedition a intrat în faliment

Autor: Bogdan Alecu Postat la 13 martie 2020 267 afişări

Compania de transport edy Internaţional Spedition, care până în 2011 a deţinut titlul de cel mai mare transportator din România, a intrat oficial în 2019 în faliment, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

Apusul unei ere: edy Internaţional Spedition a intrat în faliment

Compania de transport edy Internaţional Spedition, care până în 2011 a deţinut titlul de cel mai mare transportator din România, a intrat oficial în 2019 în faliment, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

Ultimul an pentru care sunt disponibile informaţii financiare este 2018, când edy înregistra o cifră de afaceri de aproape 4 mil. lei, în creştere cu 25% faţă de anul anterior, însă cu o pierdere de 2,3 mil. lei şi mai avea 17 angajaţi.

În 2012 acţionarul companiei, Alin Popa, a decedat în urma unui accident auto.

În 2015 compania aflată în reorganizare a înregistrat un profit net de 31,9 mil. lei la o cifră de afaceri de 33,9 mil. lei, astfel încât marja a fost de peste 94%, potrivit informaţiilor de la Ministerul Finanţelor. Spre comparaţie, în 2014 compania înregistra un business de 54,5 mil. lei şi o pierdere de 42,7 mil. lei, fiind totodată şi cea mai mare pierdere din sectorul de profil. În acest timp, numărul agajaţilor a scăzut de la 291 în 2014 la 180 în 2015. Datele pentru 2016 nu sunt diponibile încă pentru Edy Spedition.

Cifra de afaceri pe 2015, ca şi profitul net, au provenit din vânzarea activelor companiei către grupul controlat de Ion Lazăr. Activele Edy au fost scoase la licitaţie în luna iunie a anului 2015 de compania Rovigo.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

Citeşte pe monitorulpartidelor.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Sectorul din România care a învins total criza şi a explodat în pandemie
Mediafax
Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19 Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19
Moneda euro atinge un nou maxim istoric. Claudiu Vuţă, analist economic: Pragul de 5 lei pentru un euro probabil va fi atins în mai puţin de o lună, dacă vom continua la fel
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
CCR, şah la Guvern CCR, şah la Guvern
Întâlnire discretă la Cotroceni
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.