(Aproape) business as usual pentru Festivalul din Salzburg

Autor: Ioana Matei Postat la 16 august 2020 36 afişări

Evenimentele culturale din toată lumea au fost anulate din cauza pandemiei, astfel că nu e de mirare că organizatorii festivalului de la Salzburg au surprins o lume întreagă atunci când au anunţat că acesta se va desfăşura în continuare pentru a-şi sărbători centenarul.

(Aproape) business as usual pentru Festivalul din Salzburg

Festivalul, care a început pe 1 august,  se desfăşoară până la finalul lunii. A debutat cu producţii de operă noi de Mozart şi Strauss, la care s-a adăugat premiera mondială a unei piese după o carte a scriitorului austriac Peter Handke, care a câştigat premiul Nobel pentru literatură în 2019.

Vizitatorii din 78 de ţări făceau parte din audienţa publicului anterior, acum însă ediţia este mai puţin internaţională - totuşi, a atras atenţia pentru că se desfăşoară în continuare - evident,  cu implementarea măsurilor de limitare a coronavirusului. Festivalul a vândut 80.000 de bilete în loc de 242.000.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.