Apocalipsa retailerilor continuă: Unul dintre cele mai iubite branduri prezente în România intră în FALIMENT

Postat la 30 septembrie 2019 678 afişări

Apocalipsa retailerilor continuă: Unul dintre cele mai iubite branduri prezente în România intră în FALIMENT

Apocalipsa retailerilor continuă cu Forever 21, unul dintre cele mai puternice branduri de retail pentru adolescenţi, care a depus cerere pentru intrare în faliment, scrie CNN. Lanţul de magazine a anunţat că vrea să închidă 178 din cele peste 800 de locaţii, deşi încă nu a anunţat oficial care pieţe ar urma să fie incluse pe lista neagră.

”Ne aşteptăm ca un număr mare din magazinele noastre să rămână deschise şi să funcţioneze normal. Nu anticipăm un exit din nicio piaţă majoră din SUA”, a anunţat retailerul. Retailerii traidiţionali se luptă cu preţurile mari de la chirii şi datoriile uriaşe. Linda Chang, vicepreşedintele companiei, a anunţat că falimentul este un pas important în a asigura securitatea şi viitorul companiei, şi că le va permite să îşi reorganizeze business-ul şi să repoziţioneze Forever 21.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
faliment,
apocalipsa,
branduri,
continuare,
intrare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.