ANALIZĂ: De ce se închid uzinele auto europene?

Postat la 25 octombrie 2012 13 afişări

Pierderile Ford în Europa în 2012 se anunţă a fi de un miliard de dolari. Dar cei de la Ford nu sunt singurii care vor pierde sume impresionante de bani anul acesta, iar prognoza nu este bună pentru nimeni în Europa următorilor ani.

Sergio Marchionne, preşedintele Fiat, este un foarte bun jucător de poker, spun apropiaţii. Cu toate acestea, în jocul de poker de dimensiuni continentale este al doilea care a clipit, după Opel, care a închis o fabrică din cauza crizei, în 2010 - cea de la Antwerp, Belgia. Este însă un joc de poker în care a ieşi mai repede dintr-o mână perdantă este esenţial pentru reuşita pe termen mediu şi lung a afacerii. Iar semnalul dat de Marchionne, care a închis o fabrică din Sicilia anul trecut, a fost urmat rapid de PSA Peugeot Citroen (închid o fabrică de lângă Paris până în 2014) şi de GM (vor închide o fabrică din Bochum până în 2016).

Cititi mai multe pe www.promotor.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
uzine auto europene,
Ford
/actualitate/analiza-de-ce-se-inchid-uzinele-auto-europene-10255887
10255887
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.