Amazon depăşeşte Apple şi Google şi devine cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 150 de miliarde de dolari

Postat la 02 februarie 2018 220 afişări

Amazon devine cel mai valoros brand din lume, cu o valoare de 150,8 miliarde de dolari după o creştere de 42% în ultimul an, depăşind companiile Apple şi Google, potrivit raportului Brand Finance Global 500 2018.

Amazon depăşeşte Apple şi Google şi devine cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 150 de miliarde de dolari

De la un magazin online de cărţi, Amazon a devenit cea mai mare afacere online a lumii, devenind în ultimii ani atât un furnizor de infrastructură cloud cât şi un producător de electronice. Cel mai mare impuls al companiei a fost achiziţionarea lanţului Whole Foods pentru 13,7 miliarde de dolari, această tranzacţie plasând brandul şi în comerţul fizic.

Economiile emergente din ţări precum Brazilia, Rusia, India sau China furnizează tot mai multe branduri în Global 500, însă niciun brand din Europa Centrală şi de Est nu a intrat în acest clasament, în ciuda ratelor de creştere economică record.

„Există speranţe ca în curând branduri din Europa Centrală şi de Est vor accede în clasamentul Global 500. Clasamentele sectoriale care vor urma în acest an vor revela deja o ambiţie crescândă a brandurilor din regiune, pe măsură ce acestea se extind dincolo de ţara de origine şi îşi consolidează profilul şi valoarea de brand”. 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.