Alfredo Seafood, în primii trei jucători din România în categoria de peste şi fructe de mare, a încheiat anul 2023 cu 120 mil. lei, plus 15%

Autor: Florentina Niţu Postat la 01 februarie 2024 15 afişări

Alfredo Seafood, în primii trei jucători din România în categoria de peste şi fructe de mare, a încheiat anul 2023 cu 120 mil. lei, plus 15%

În 10 ani de prezenţă pe piaţă, compania şi-a extins capacitatea de procesare şi ambalare a fabricii din Bucureşti de patru ori.

Compania Bistromar la Timona, care deţine brandul Alfredo Seafood, în primii trei jucători din România în categoria de peste şi fructe de mare, a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 120 de milioane de lei, în creştere cu peste 15% faţă de 2022 şi speră să se menţină pe trend crescător şi în anul curent, în urma unor investiţii.

„Suntem într-o industrie dificilă şi foarte sensibilă la orice element perturbator economic sau geopolitic. Cu toate acestea, am traversat cu bine perioade dificile precum anii marcaţi de efectele crizei din 2008 – 2009, pandemia de Covid-19 şi conflictul din Ucraina. În tot acest răstimp, am reuşit să ne poziţionăm ca unul dintre jucătorii cheie ai industriei. Ne-am extins capacitatea de procesare şi ambalare a fabricii noastre din Bucureşti de patru ori (în 10 ani de prezenţă pe piaţă - n. red.), am investit constant în inovaţie şi am lansat gamele Gata de Gătit şi ambalajele 100% reciclabile. (...) A fost un drum sinuous, dar ghidat de pasiune, şi cu siguranţă nu ne vom opri aici”, a spus Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul Alfredo Seafood.

El a adăugat că au noi planuri de dezvoltare a portofoliului de produse, creşterea capacităţilor de producţie şi investiţii în inovaţie pentru consolidarea poziţiei la nivel de industrie. „Evoluţia brandului Alfredo Seafood în segmentul de creveţi sau inovaţiile de ambalaj, precum investiţiile în tehnnologia skin de ambalare a peştelui refrigerat, au fost printre iniţiativele care au condus la consolidarea poziţiei pe piaţă.”

În 2013, portofoliul Alfredo Seafood cuprindea, în categoria de peşte, macrou, merluciu şi somon, preponderent în formă congelată. În prezent, sub marca Alfredo Seafood sunt comercializate peste 36 de tipuri de peşte şi fructe de mare.  În plus, consumul de peşte şi fructe de mare din România este mai mare de câteva ori faţă de 2013. Acum, media anuală a consumului se ridică la 8–9 kilograme pe cap de locuitor.

În prezent, din estimările Alfredo Seafood, piaţa locală de peşte şi fructe de mare se situează la valoarea de aproape un miliard de euro, un prag istoric pentru România. „Planurile de dezvoltare ale Alfredo Seafood includ şi extinderea pe alte pieţe, marca fiind deja prezentă pe rafturile magazinelor din Republica Moldova, Ucraina, Ungaria şi Bulgaria.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fructe,
romania,
jucatori,
incheiere,
bucuresti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.