Agroland atacă o nouă nişă

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 02 iulie 2013 345 afişări

Agroland, cea mai puternică reţea de magazine pentru micii fermieri din România, continuă expansiunea, începută în primul trimestru prin deschiderea a 27 de magazine noi, cu atacarea unui nou segment de piaţă, al furajelor cabaline.

Agroland atacă o nouă nişă

Crescătorii de cai şi ponei pot găsi începând cu luna iulie în magazinele Agroland o gama completă de furaje premium şi standard cu conţinut potrivit de vitamine, proteine, minerale şi oligoelemente, destinate, după caz, cailor de sport, de agrement, mânjilor cât şi iepelor gestante.

“Am simţit un potenţial în această piaţă care manifestă o efervescenţă deosebită datorită interesului crescut al românilor pentru cai şi sporturile ecvestre. Aproape în fiecare weekend au loc 2-3 concursuri pe tot cuprinsul ţării. Tot mai mulţi copii şi adulţi frecventează cursuri de călărie. La fel, tot mai mulţi români şi-au achiziţionat cai de valoare. Suntem foarte optimişti în ceea ce priveşte viitorul acestui domeniu în România,” a declarat Horia Cardoş, directorul general al Agroland.

Pentru primii doi ani Agroland nu aşteapta ca acest segment de business să aducă o pondere importantă la cifra de afaceri, dar îşi propune să crească împreună cu piaţa şi să devină liderii ei.

“Este o piaţă mică, la începutul creşterii, şi datorită infrastucturii noastre, dezvoltată la nivel naţional, putem să ne poziţionăm ca lideri. De asemenea am observat că alţi furnizori de furaje pentru cabaline, au mereu probleme cu lipsa stocurilor, ceea ce la Agroland nu este o problemă, deoarece în depozitele companiei sunt permanent peste 500 de tone de furaje pentru toate categoriile de animale,” spune Horia Cardoş.

În prima parte a anului, Agroland a finalizat deschiderea a 27 de magazine noi, reţeaua ajungand astfel la 192 de magazine prezente în 28 de judeţe şi la peste 500.000 de clienţi.

“Am continuat să ne dezvoltăm atât în ceea ce priveşte reţeaua teritorială, cât şi din punctul de vedere al ofertei, astfel că în prezent nu ne mai adresăm exclusiv crescătorilor de  păsări, ci şi crescătorilor de porcine, bovine, ovine şi, mai nou, cabaline”, spune reprezentantul Agroland.

Distribuitorul de furaje pentru animale încheie primele şase luni din 2013 cu o creştere de 30% faţă de aceeasi perioada a anului precedent. În 2012, compania a avut o cifră de afaceri de circa 15 milioane de euro. Agroland lucrează cu 55 de parteneri în franciză, care gestionează, în total, 192 de magazine în 28 de judeţe, şi distribuie peste 500 de produse diferite. Agroland este singura companie romanesca acceptata cu statut de membru in ERPA, Asociatia Producatorilor de Pasari Rurale din Europa.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
cai,
vitamine
/actualitate/agroland-ataca-o-noua-nisa-11065872
11065872
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Criza politică afectează economia! O discuţie între Cristian Hostiuc, director editorial ZF şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.