Agenţia de presă Mediafax premiază valorile anului la „Gala Mediafax 2014 – Gala valorilor”

Postat la 13 februarie 2014 38 afişări

Agenţia de presă Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, organizează, marţi, 4 martie, la Ateneul Român, „Gala Mediafax 2014 – Gala Valorilor”, un eveniment în care vor fi premiaţi cei care au demonstrat că întrunesc valorile prin care agenţia s-a consacrat.

Agenţia de presă Mediafax premiază valorile anului la „Gala Mediafax 2014 – Gala valorilor”

Valorile brandului Mediafax sunt: credibilitate, autoritate, obiectivitate, exhaustivitate şi promptitudine.

Evenimentul aduce pe scenă oamenii care redau speranţa într-o lume mai bună şi un viitor mai luminos prin faptele lor. Vor fi premiaţi cei care au reuşit să răzbată prin atmosfera densă şi tensionată a anului 2013 cu fapte bune şi realizări deosebite.

Astfel, la evenimentul din 4 martie, de la Ateneul Român din Bucureşti, vor fi prezenţi protagoniştii celor mai importante ştiri şi materiale de presă furnizate de Agenţia de presă MEDIAFAX în cursul anului 2013, oameni reprezentând valorile în care jurnaliştii agenţiei cred, personalităţi politice, reprezentanţi ai instituţiilor statului, oameni de afaceri, de cultură, sportivi. Cu ei, Mediafax va sărbători valorile după care îşi ghidează întreaga activitate jurnalistică.

Gala Mediafax 2014 beneficiază de sprijinul Alpha Bank, Certinvest, Eximtur, Immofinanz, Tiriac Auto, NNDKP, CITR şi Volksbank - Parteneri Gold.

Mediafaxeste cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face in prezent parte din cel mai mare grup media din România, Mediafax Group, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, analize de piaţă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: Business - Ziarul Financiar, www.zf.ro; www.zf.corporate.ro; BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST - ProSport, www.prosport.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro GQ; Playboy; GENERAL - Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax Monitorizare, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT - www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.one.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro, Glamour.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/agentia-de-presa-mediafax-premiaza-valorile-anului-la-gala-mediafax-2014-gala-valorilor-12076150
12076150
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.