Afacerile de pe aeroportul Otopeni au „decolat” odată cu creşterea numărului de pasageri. Suma incredibilă cu care îşi creşte duty-free-ul afacerile de la an la an

Autor: Ioana Matei Postat la 27 iulie 2019 395 afişări

Afacerile de pe aeroportul Otopeni au „decolat” odată cu creşterea numărului de pasageri. Suma incredibilă cu care îşi creşte duty-free-ul afacerile de la an la an

Millenium Pro Design SRL, compania care operează activităţile duty free-ului de pe aeroportul din Otopeni, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de aproximativ 348,5 milioane de lei (de la 255,5 mil.lei în 2017) şi un profit net de 24,9 milioane de lei (în 2017 era de 14,3 mil.lei), potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Şi numărul angajaţilor a crescut, de la 365 în 2017, la 473 anul trecut.

Compania pare să îşi crească veniturile cu peste 100 de milioane de la an la an: în 2016, de pildă, cifra de afaceri a Millenium Pro Design se plasa la 165,4 milioane de lei, iar profitul net la 18,7 milioane de lei, în timp ce numărul de angajaţi era de 283.

Numărul pasagerilor de pe aeroportul Otopeni a ajuns anul trecut la 13,8 milioane de pasageri anul trecut, în creştere cu 7,95% faţă de 2017.

Potrivit informaţiilor acordate anterior de Registrul Comerţului, compania Millenium Pro Design este deţinută în proporţie de 72,17% de mai mulţi acţionari români printre care şi Roşca Emil şi firma Heinrig Impex SRL (în proporţie de 27,83%). Heinrig Impex este, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei, o companie cu capital 100% german specializată în distribuţia şi comercializarea unei game diverse de produse reprezentative pentru cele mai renumite case producătoare de băuturi alcoolice, ţigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice şi accesorii.

O prezenţă discretă în presă, Emil Roşca este unul dintre oamenii de afaceri care stau în spatele lansării mărcii Bigotti pe piaţa românească, potrivit unuia dintre puţinele interviuri acordate presei de profil, publicat în 2003 în suplimentul După Afaceri Premium al Ziarului Financiar.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.