Afacerile Answear au crescut cu 75% în 2018

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 05 februarie 2019 253 afişări

La finalul anului trecut, magazinul online a înregistrat o cifră de afaceri de peste 16 milioane de Euro. 2018 a reprezentat o creştere substanţială de 75% faţă de anul precedent, depăşind cu mult rata de creştere de pe celelalte pieţe europene în care mai activează grupul ANSWEAR.

Afacerile Answear au crescut cu 75% în 2018

Cele mai vândute produse din anul 2018 au fost genţile, ochelarii de soare, încălţămintea sportivă şi nu numai, abia apoi urmând articolele de îmbrăcăminte. Printre preferinţele clienţilor lor se numără chiar şi costumele de baie.  

  

În privinţa brandurilor preferate, un top 10 al celor mai bine vândute mărci de pe ANSWEAR.ro în 2018 ar suna cam aşa: Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Hilfiger Denim, ANSWEAR, Medicine, New Balance, Calvin Klein Jeans, Guess, Levi’s, FILA şi Adidas Originals. 

 

Telefonul mobil a devenit principalul dispozitiv utilizat în shopping-ul online de îmbrăcăminte. Aplicaţia mobilă ANSWEAR, dezvoltată pentru simplificarea cumpărăturilor, a fost instalată de peste 60.000 de ori numai în anul 2018. Peste 70% din vizitele de pe ANSWEAR.ro au ca sursă telefonul mobil, însă mulţi români preferă să vizualizeze produsele de pe mobil, iar apoi să continue cu comanda fermă de pe un calculator sau laptop. 

 

ANSWEAR.ro ţine cont de această tendinţă a utilizării telefonului mobil din ce în ce mai mult, de aceea dezvoltarea aplicaţiei mobile face parte din obiectivele companiei pe anul acesta. “Ca obiective, ne dorim ca în acest an să creştem comanda medie anuală per client şi să avem peste 60% din cumpărăturile online făcute de pe device-uri mobile. Aplicaţia va deveni din ce în ce mai performantă”, a declarat Raluca Radu. 

 

ANSWEAR este un magazin online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani în piată de eCommerce europeană, grupul este prezent în tări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia şi România. În România, ANSWEAR.ro oferă peste 300 de branduri de haine, incăltăminte şi accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY şi New Balance. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
afaceri,
cifra de afaceri,
europene

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.