Vânzările Agricola au crescut în 2017 cu 6% la carnea de pasăre, şi cu 10% la salamuri crud-uscate

Autor: Andra Stroe Postat la 23 februarie 2018 0 afişări

Vânzările Agricola au crescut în 2017 cu 6% la carnea de pasăre, şi cu 10% la salamuri crud-uscate
Vânzările Agricola au crescut în 2017 cu 6% la carnea de pasăre, şi...

Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2017 o cifră totală de afaceri de 683,183 mil. lei, cu 5,31% mai mare decât cea înregistrată anul precedent, 648,746 mil. lei (în condiţiile în care în cursul anului 2016 Agricola a făcut exit din business-urile GA-Nutriţie Animală SA şi Suinprod SA). Toate celelalte companii ale grupului, respectiv toate categoriile de produse Agricola au înregistrat creşteri în 2017.

La categoria mezeluri (salamurile crud-uscate şi preparatele fiert-afumate), cifra de afaceri a fost de 124,843 mil. lei, cu 2,55% mai mare decât în 2016 (cresterea reală ar fi de 10,51%, dacă se iau în calcul, începând cu iunie 2016, efectele aplicării Legii 321, prin care off-urile de vânzări se exclud din cifra de afaceri începând cu acea dată). Salamurile crud-uscate Agricola, care au înregistrat anul trecut o creştere valorică a vânzărilor de 9,13%, respectiv o creştere de 6% în volume. De asemenea, anul trecut au crescut vânzările valorice ale preparatelor fiert-afumate cu 20,5%, respectiv 15% în volum.          

Europrod SA, compania din grupul de firme Agricola care comercializează  semipreparate şi produse tip ready-meal, a înregistrat în 2017 vânzări mai mari cu cu aproape 21%, faţă de anul precedent, în condiţiile unei creşteri a volumelor comercializate de 15%. „Creştem sistematic această categorie, motiv pentru care anul acesta vom face o investiţie ce depăşeşte 4 milioane euro într-o nouă linie de producţie”, a precizat preşedintele AGRICOLA.

La ouă consum, produse la Avicola Lumina Constanţa, compania a înregistrat o creştere cu 21% a cifrei de afaceri în 2017 (69,405 mil. ouă vândute).

Urmărește Business Magazin